Roiskeläpät
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
itse olisin ostanut nuo etuläpät vaikka vähän kalliimmallakin 9000CS.ään jo vuosia sitten jos olisin arvannut miten paljon ne säästää maalipintaa.
Viimeksi muokannut Saappi Kuski, Ma Marras 07, 2005 11:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9000CS 2,3
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
Mulla olisi tarkoitus tutkia sopiiko peugeot 607:n muotoillut eturoiskeläpät tohon cs:ään. (ei vaan oo vielä saanut otettua faijan autosta irti)
Hintaa pösön liikkeessä oli 40e pari. Eli sangen kohtuullinen (kun nyt saabin hintoihin suhteutetaan)
Hintaa pösön liikkeessä oli 40e pari. Eli sangen kohtuullinen (kun nyt saabin hintoihin suhteutetaan)
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Moi,
Asentelin tänään saabin pitkän malliset roiskeläpät taakse (edessä kun pitkät jo olikin
.
Tuli samalla ratkaistua oma kysymykseni ylimmän kiinnikkeen osalta:
-> porasin 3mm reiät ylimpien kiinnikkeiden kohdalle lokasuojan sisäpintaan ja pulttien tilalla käytin hylsykantaisia peltiruuveja.
Reiät yritin ruostesuojata...
En viitsinyt alkaa porailemaan suurempia reikiä tai noudattamaan ohjetta, jonka mukaan olisi pitänyt porata reikä ja sitten viilata se neliskulmaiseksi korikiinnikettä varten.
Tuli samalla viikonlopun aikana suojattua tonnarin alusta loppuun eli kesän ja syksyn aikaisemmilta suojaustalkoilta oli jäänyt kuskin puoleinen takakulma suojaamatta. Samalla suojasin pitkittäispalkit takakontin kupeesta ja takakontin verhoilun takaa metallipinnat ja saumat.
Verhoilujen purkaminen oli nopeata ja samalla helpottui takakontin ruostesuojaus.
Terkuin,
-Make
Asentelin tänään saabin pitkän malliset roiskeläpät taakse (edessä kun pitkät jo olikin

Tuli samalla ratkaistua oma kysymykseni ylimmän kiinnikkeen osalta:
-> porasin 3mm reiät ylimpien kiinnikkeiden kohdalle lokasuojan sisäpintaan ja pulttien tilalla käytin hylsykantaisia peltiruuveja.
Reiät yritin ruostesuojata...
En viitsinyt alkaa porailemaan suurempia reikiä tai noudattamaan ohjetta, jonka mukaan olisi pitänyt porata reikä ja sitten viilata se neliskulmaiseksi korikiinnikettä varten.
Tuli samalla viikonlopun aikana suojattua tonnarin alusta loppuun eli kesän ja syksyn aikaisemmilta suojaustalkoilta oli jäänyt kuskin puoleinen takakulma suojaamatta. Samalla suojasin pitkittäispalkit takakontin kupeesta ja takakontin verhoilun takaa metallipinnat ja saumat.
Verhoilujen purkaminen oli nopeata ja samalla helpottui takakontin ruostesuojaus.
Terkuin,
-Make
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 164
- Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 22:52
- Paikkakunta: Hamina
Jatketaan tätä keskustelua hieman..
Onko kenelläkään Aerossa roiskeläppiä edessä tai takana?
EPC tuntee läpät kyllä taakse mutta etuläpistä ei ole mainintaa.
Hauska ostaa 100€:n läpät ja todeta, että ei oikein istu.
Onko kenelläkään Aerossa roiskeläppiä edessä tai takana?
EPC tuntee läpät kyllä taakse mutta etuläpistä ei ole mainintaa.
Hauska ostaa 100€:n läpät ja todeta, että ei oikein istu.
#2005,
9000 CD -97
9000 CSE -93
9000 Turbo S -91 CAN-739
9000 Turbo S -91 CAN-740
99 GL -83
9000 CD -97
9000 CSE -93
9000 Turbo S -91 CAN-739
9000 Turbo S -91 CAN-740
99 GL -83
Mulla on Aerossa orkkisläpät mallia pitkät. Hyvin istuu paikalleen siihen helmakiinnikkeen päälle. Laittaa vaikka varmuudeksi pikkusen pitemmät pultit. Lyhyttä mallia ei ole enää saatavilla, Mimmilläkin on tonnarissaan pitkästä mallista lyhennetyt(n 5cm). Mulla on ihan täyspitkät ja vain joissakin tilanteissa raapii asfalttiin/kanttariin. Kylki säilyy kyllä huomatavasti puhtaampana. Ai niin, se ylimmäinen kiinnike sieltä lokasuojan kaaresta ei sovi kiinni, mutta hyvin on pysynyt ilmankin. On jo kolmella kiinnikkeellä kiinni. Huomaat kyllä, kun asennat.
Matti
Jaahas, tuli sitte hölösuun tittteli ansaittua
.
Matti
Jaahas, tuli sitte hölösuun tittteli ansaittua

Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 164
- Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 22:52
- Paikkakunta: Hamina