900 vm -90 ongelmia pierburgin kanssa. Apua kaivataan.

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
kupo
"Ruisku"
Viestit: 144
Liittynyt: To Helmi 23, 2006 16:34
Paikkakunta: Helsinki

900 vm -90 ongelmia pierburgin kanssa. Apua kaivataan.

Viesti Kirjoittaja kupo »

Elikkä sain tuossa ukiltani muistaaksi 91 vuosimallin ysisatasen.
Oon yrittäny saada kaasari säätöihin kokeilemalla eri määriä vaimenninöljyä, välillä pelaa paremmin ja välillä huonommin.

Mikähän on oikea vaimenninöljyn määrä ja miten paras tarkistaa ?
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24639
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

kaasaria ei säädetä öljyn määrällä! miksi pitää lisätä öljyä onko kalvo ehjä? säätö tapahtuu ihan eri tavalla!
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
kupo
"Ruisku"
Viestit: 144
Liittynyt: To Helmi 23, 2006 16:34
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja kupo »

Kalvo on ehjä. Eniten nyt kiinnostaa tuo öljyn oikea määrä?
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24639
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

reiästä ku kurkkaa näkyy sellainen olake reunassa siihen reunaan asti eli olisko n.10mm yläreunasta...eli aika täyteen sen saa lorottaa!
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
kupo
"Ruisku"
Viestit: 144
Liittynyt: To Helmi 23, 2006 16:34
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja kupo »

jep kiitos.
okaalto
"Aero"
Viestit: 403
Liittynyt: Ti Elo 17, 2004 20:00
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja okaalto »

nalleolut kirjoitti:reiästä ku kurkkaa näkyy sellainen olake reunassa siihen reunaan asti eli olisko n.10mm yläreunasta...eli aika täyteen sen saa lorottaa!
Kun toi on aikalailla vaikea silmämääräisesti mitata, olen itse laittanut sen verran, että mäntää paikalleen laitettaessa tuntuu selvästi öljyn vastus ennen kuin männän korkki mene kierteilleen.
Vastaa Viestiin