Tähän kysymykseen myös itse ototan vastausta, toivottavasti joku vastaa ja pianmiklaa kirjoitti: Täytyykö itse vääntäytyä Motonettiin sen suodattimen takia.

En tiedä olenko tuo joku ??? mutta minä ostin 3 kpl suodattimia joiden laatikko on valkoinen ja kannessa GM logo ja viivakoodit sekä hologrammi ja numero 93186554 sekä tekstiä ym... ja hintahan oli 5,89 ja ostopaikka motonet vantaa.ksa kirjoitti:Motonetin suodatin on mallia Motonet Ostoskori: Öljynsuodatin Saab=GM 9144445 ja Hinta : 5.89. Mainostavat Saabin omaksi. Väristä en tiedä, kun en ole ostanut moista, mutta joku mainosti saaneensa ko. hinnalla mustan. Elkpartsin mukaan uuden osanumero on 93186554 ja vanhoja filttereitä myydään myös mustina ja uskon Motonetin osanumeron perusteella, että kyseessä on vanha suodatin uudella värillä. Ohessa Elkpartsin näkemysasiasta:
Sep 2005: Please note: GM has now revised the part number for Saab oil filters three times in as many months. The oil filters that are now supplied may be coloured black rather than blue (as previously supplied). Elkparts assures customers that the oil filters that we supply are genuine parts sourced from Saab dealers in the UK and are the correct component for the task.Oil filtration has been improved with this new oil filter. It filters much finer particulates than the old blue filter (9144445) and its use is recommended.
Siinä tapauksessa olen väärässä! Motonetin nettipalveluun ei siis ole vain päivitetty uuden tuotteen tietoja. Hyvä niin, että kuranttia tavaraa síis löytyy....Osanumeroonhan on kai pakko luottaa. Eipä muuta kuin onnellisia hetkiä öljynvaihdon parissa.valtteri kirjoitti:En tiedä olenko tuo joku ??? mutta minä ostin 3 kpl suodattimia joiden laatikko on valkoinen ja kannessa GM logo ja viivakoodit sekä hologrammi ja numero 93186554 sekä tekstiä ym... ja hintahan oli 5,89 ja ostopaikka motonet vantaa.ksa kirjoitti:Motonetin suodatin on mallia Motonet Ostoskori: Öljynsuodatin Saab=GM 9144445 ja Hinta : 5.89. Mainostavat Saabin omaksi. Väristä en tiedä, kun en ole ostanut moista, mutta joku mainosti saaneensa ko. hinnalla mustan. Elkpartsin mukaan uuden osanumero on 93186554 ja vanhoja filttereitä myydään myös mustina ja uskon Motonetin osanumeron perusteella, että kyseessä on vanha suodatin uudella värillä. Ohessa Elkpartsin näkemysasiasta:
Sep 2005: Please note: GM has now revised the part number for Saab oil filters three times in as many months. The oil filters that are now supplied may be coloured black rather than blue (as previously supplied). Elkparts assures customers that the oil filters that we supply are genuine parts sourced from Saab dealers in the UK and are the correct component for the task.Oil filtration has been improved with this new oil filter. It filters much finer particulates than the old blue filter (9144445) and its use is recommended.
Itse suodatin on musta ja siinä teksti long-life ja numero FGP 55560202 ja asennusohjeet ruotsiksi ja englanniksi.
Vasemmalla edellisellä kerralla motonetistä ostamani suodatin no:9144445
Näyttävät suodattimet olevan aikalailla samannäköisiä ainakin paljaalla silmällä tarkasteltuna.
Onko tämä suodatin edelleen oikea? Mikä mahtaa olla hintaero tänä päivänä Motonet vs. Marmoritiski?valtteri kirjoitti:laatikko on valkoinen ja kannessa GM logo ja viivakoodit sekä hologrammi ja numero 93186554 sekä tekstiä ym... ja hintahan oli 5,89 ja ostopaikka motonet vantaa.