Tietoa Frankfurtista?
Tietoa Frankfurtista?
Olis tarkotus mennä ens viikolla pariks päiväks Frankfurttiin, ottaisin mielelläni vastaan vinkkejä paikallisista shoppailupaikoista
kiikarissa mm. seuraavaa:
-Digikamera
-Autosoitin
-DVD soitin
-Vinyylisoittimen äänirasia
-Käytetyt LP:t
Elikkäs siis tarttis paikallinen gigantti löytää. Keskustasta voi suositella myös hyviä pubeja ja ruokapaikkoja.
kiikarissa mm. seuraavaa:
-Digikamera
-Autosoitin
-DVD soitin
-Vinyylisoittimen äänirasia
-Käytetyt LP:t
Elikkäs siis tarttis paikallinen gigantti löytää. Keskustasta voi suositella myös hyviä pubeja ja ruokapaikkoja.
Re: Tietoa Frankfurtista?
Saturn on ainakin yksi, olen kolmessa kaupungissa tuolla käynyt, näkyy löytyvän Frankfurtistakin. Saattaa noita olla halvempiakin, mutta ei nuokaan hinnat Suomen tasoon tottuneena ole hirvittäneet. Vinyylisoittimen äänirasiaa ei välttämättä tuolta löydäJouniCSE kirjoitti:Elikkäs siis tarttis paikallinen gigantti löytää.

No silloin suuuntaisin joka tapauksessa Mediamarkettiin (http://www.mediamarkt.de). Näkyy kolme oleva siinä Frankfurtin tuntumassa, muutenkin niitä on Saksassa aika paljon. Netissä ei ole niin paljon tuotteita ja hintoja mitä siellä oikeasti on. Tuo on joka tapauksessa tsekkauksen arvoinen, tuolta itse olen mm. digit/läppärit/navit ostanu.
Jos sitä aikaa on, niin kantsi käydä pilvenpiirtäjän katolla, Main Toweriin ainakin pääsee (http://www.maintower.helaba.de/). Ja jos futiksesta tykkää, niin Frankfurtin Waldstadionilla saattaa olla enemän meininkiä ku MyPan matsissa
Tosin ne ei ole taaskaan kauheesti pärjänny, kuhan ny sarjassa säilyisivät.
Muuten Frankfurt ei ole valitettavasti Münchenin veroinen paikka tuon oluen kannaltakaan, mut etköhän sä sieltä jotain mukavaa löydä! Hauskaa reissua!
EDIT: Frankfurt Eintracht ei pelaa ny viikolla, mut sään salliessa tuolla Towerissa voi kyl poiketa. Muuten ei tuolla Frankfurtissa ole kyllä mitään ykkösmestaa, jossa ois pakko käydä.
Jos sitä aikaa on, niin kantsi käydä pilvenpiirtäjän katolla, Main Toweriin ainakin pääsee (http://www.maintower.helaba.de/). Ja jos futiksesta tykkää, niin Frankfurtin Waldstadionilla saattaa olla enemän meininkiä ku MyPan matsissa

Muuten Frankfurt ei ole valitettavasti Münchenin veroinen paikka tuon oluen kannaltakaan, mut etköhän sä sieltä jotain mukavaa löydä! Hauskaa reissua!
EDIT: Frankfurt Eintracht ei pelaa ny viikolla, mut sään salliessa tuolla Towerissa voi kyl poiketa. Muuten ei tuolla Frankfurtissa ole kyllä mitään ykkösmestaa, jossa ois pakko käydä.
Viimeksi muokannut temet, La Helmi 25, 2006 21:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-5 Aero Wagon A -06
-
- "Hölösuu"
En kyllä ite jaksais Saksasta noita kolmea ekaa lähteä raahaamaan ellen just jotain erikoista olis hakemassa mitä ei nettikaupoista löydy
Ihan yhtä helposti ne saa kotiovelle
Frankfurt on faijan mukaan maailman tylsin kaupunki, käy siellä n. 10 kertaa vuodessa
Itse en ole kuitenkaan käynyt 

Ihan yhtä helposti ne saa kotiovelle

Frankfurt on faijan mukaan maailman tylsin kaupunki, käy siellä n. 10 kertaa vuodessa

Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
-
- "Hölösuu"
Kuetn Rommitommi totesi tuskin kannattaa raahata kun posti tuo ovelle asti
. Mutta nuo älpyt on toinen juttu
Melkein olen kateellinen matkastasi

Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Näky olevanSpeedou kirjoitti:Frankfurtissa on btw iso Saab centeri, pihalla usein Hirsch Saabeja useampiakin jne