9000 CSE Griffin?!

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3132
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Eka on farkku? kas kun ei pakettiauto (no sellaiseksi CS:n kyllä saisi).

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Ciswami
"Aero"
Viestit: 340
Liittynyt: Pe Marras 25, 2005 19:01
Paikkakunta: Villähde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ciswami »

Palataan tähänkin asiaan vielä... Viimeisimmässä Kauppalehden Protestilistassa näyttää ukolla olevan jo verorästejäkin... :lol: :lol:
Ihan ihme mies tuo on, tyypillinen jobbari sanoisin. Onneksi muuttaa pian liikkeensä toiseen kaupunkiin.
Honda Accord 2.2 CTDI-i Executive X 2006
VW Polo 1.4 Firstline 2002
BMW 320i E30
Ski-Doo Renegade MX-Z 1000cc
MB W126.022 (kesäauto)
9000 2.3T 1993 (isän)
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Ciswami kirjoitti:, tyypillinen jobbari sanoisin.
Sama tuli kieltämättä mieleen, lyhyen viestittelyn perusteella.
Ciswami
"Aero"
Viestit: 340
Liittynyt: Pe Marras 25, 2005 19:01
Paikkakunta: Villähde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ciswami »

Ainakin edelliset yritykset on kaatunu aina ajan kuluessa. Voisin melkein sanoa, että surullinen tapaus. Kyllä se mullekin päin naamaa niitä AITOINA GRIFFINEINÄ tyrkytti, kun oli ne semmoisina ostanut. Piti lyödä faktat pöytään ja luu kurkkuun. Kai noillekkin tontuille joku ostaja löytyy... Autoissahan ei sinällään ole juuri moitittavaa, hinnat vain melko suolaisia.
Honda Accord 2.2 CTDI-i Executive X 2006
VW Polo 1.4 Firstline 2002
BMW 320i E30
Ski-Doo Renegade MX-Z 1000cc
MB W126.022 (kesäauto)
9000 2.3T 1993 (isän)
9000CS...
"Hölösuu"
Viestit: 1762
Liittynyt: Pe Tammi 02, 2004 19:25
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Re: Griffin

Viesti Kirjoittaja 9000CS... »

matsuk kirjoitti:Ja jos ruvetaan hiuksia halkomaan, siinä lukee 9000 Griffin
Kirjasintyypistä en sano mitään, mutta G on tosiaan isolla.
Onkohan näissä ollut vuosimallieroja?
Löysin kuvat kummastakin tekstistä.

Kuva

Kuva

Nettiä selatessa löytyi jenkeistä myös Aero-sisustalla oleva cd-Griffin, joten ota näistä nyt sitten selvää :D
Osassa oli CD-teksti, osassa CDE ja myös Griffin-teksti ja osassa vain Griffin....
Kyllä kai näissä on ollut jotain maakohtaisia erojakin ja voihan niitä merkkejä sinne luukkuun liimata niin paljon kuin mahtuu 8)
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Anteeksi nyt menee hieman off-topic, mutta nuo alemman kuvan vanteet, mistä niitä saa ja kuka valmistaa? Muistuttavat kovasti Saabin omaa vannetta, joka tais löytyä 9-5 ja 9-3 SS, mutta nuo on selvästi 4 pulttiset.

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11625
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

EPC:n kuvien mukaan auton perässä olevan tunnuksen teksti vm 94 alkaen on Griffin, ja sitä ennen griffin.

Ja 90-92-Auton kojetaulussa olevan lätkän teksti kokonaan suuraakkosin GRIFFIN EDITION. Liekö tuohon merkattuna vielä valmistenumero tms.

Mutta eihän nuo EPC:n kuvat aina koko totuutta kerro.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
qaw
"Saabisti"
Viestit: 1249
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:44
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja qaw »

G-mies kirjoitti:Anteeksi nyt menee hieman off-topic, mutta nuo alemman kuvan vanteet, mistä niitä saa ja kuka valmistaa? Muistuttavat kovasti Saabin omaa vannetta, joka tais löytyä 9-5 ja 9-3 SS, mutta nuo on selvästi 4 pulttiset.

Matti
Ronal RT. Yritin ostaa 17-kokoisina omaan tonnariini mutta ei kukaan suostunut myymään. Maahantuoja väittää kivenkovaan ettei niitä saa tonnariin sopivina vaikka valmistajan sivuilla väitetään saavan. Ja niinhän ne tuossa näkyy istuvan.

Loppujenlopuksi vanteet olisi yhdeltä myyjältä järjestynyt, sorvattujen (=laittomien) spacereiden kanssa, hinta oli jotain 800e+, jäi ostamatta.
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
Tonppa
"Viggen"
Viestit: 700
Liittynyt: Su Touko 22, 2005 16:45

Viesti Kirjoittaja Tonppa »

http://www.blocket.se/vi/7446185.htm?ca=10_s

erm...laturiko tuosta on prakannut? Säljes med defekt generator..

Mitenkähän mahtaa olla rempan laita? Hinnoissakin kenties?

Mieli tekis käydä kattomassa pirssia, eipä ole kuin alle kolmen vartin junamatkan päässä..

Tietty, verojahan tommosesta tulis vielä päälle.. :?
Peter Finn
"Viggen"
Viestit: 502
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 08:52
Paikkakunta: Turku

Griffin -keskustelu

Viesti Kirjoittaja Peter Finn »

JUS kirjoitti
Ja 90-92-Auton kojetaulussa olevan lätkän teksti kokonaan suuraakkosin GRIFFIN EDITION. Liekö tuohon merkattuna vielä valmistenumero tms.

Mulla on 92 Griffin ja käsitys että malli tuli vasta silloin markkinoille

Olin löytänyt netistä

1990-98 Saab 9000: Highlights

Saab introduced the 9000 series back in 1986, as a step up from the long-lived 900 series. Like the smaller Saab, the 9000 was front-wheel drive. By 1990, two body styles were on sale: a 4-door notchback and a 4-door hatchback. Two 2.0-liter dual-overhead-cam 4-cylinder engines were available: a 130-horsepower version, and a 165-horsepower Turbo. During the 1990 model year, a new 2.3-liter engine replaced the standard 2.0-liter 4-cylinder, developing 150 horsepower. Any model might have either a 5-speed manual transmission or a 4-speed automatic. The lineup included an S hatchback, Turbo hatchback, a CD notchback, and a CD Turbo notchback. All models had a driver-side airbag.

Year-to-Year Changes
1991 Saab 9000: A new entry-level 9000 hatchback joined the lineup, and a 2.3-liter engine went into Turbo models (rated at 200 horsepower).
1992 Saab 9000: Turbo models gained traction control this year. A new top-line, limited-production Griffin Edition sedan joined the line. Only 400 Turbo Griffins were to be built.
G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo

Viesti Kirjoittaja G-mies »

qaw kirjoitti:Ronal RT. Yritin ostaa 17-kokoisina omaan tonnariini mutta ei kukaan suostunut myymään. Maahantuoja väittää kivenkovaan ettei niitä saa tonnariin sopivina vaikka valmistajan sivuilla väitetään saavan. Ja niinhän ne tuossa näkyy istuvan.

Loppujenlopuksi vanteet olisi yhdeltä myyjältä järjestynyt, sorvattujen (=laittomien) spacereiden kanssa, hinta oli jotain 800e+, jäi ostamatta.
Vai sellainen homma, taitaa olla hankalaa edelleenkin. No, hyvä, että haaveita riittää :D. Kiitos kuitenkin tiedosta!

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
Vastaa Viestiin