9000 CSE Griffin?!
Palataan tähänkin asiaan vielä... Viimeisimmässä Kauppalehden Protestilistassa näyttää ukolla olevan jo verorästejäkin...
Ihan ihme mies tuo on, tyypillinen jobbari sanoisin. Onneksi muuttaa pian liikkeensä toiseen kaupunkiin.


Ihan ihme mies tuo on, tyypillinen jobbari sanoisin. Onneksi muuttaa pian liikkeensä toiseen kaupunkiin.
Honda Accord 2.2 CTDI-i Executive X 2006
VW Polo 1.4 Firstline 2002
BMW 320i E30
Ski-Doo Renegade MX-Z 1000cc
MB W126.022 (kesäauto)
9000 2.3T 1993 (isän)
VW Polo 1.4 Firstline 2002
BMW 320i E30
Ski-Doo Renegade MX-Z 1000cc
MB W126.022 (kesäauto)
9000 2.3T 1993 (isän)
Ainakin edelliset yritykset on kaatunu aina ajan kuluessa. Voisin melkein sanoa, että surullinen tapaus. Kyllä se mullekin päin naamaa niitä AITOINA GRIFFINEINÄ tyrkytti, kun oli ne semmoisina ostanut. Piti lyödä faktat pöytään ja luu kurkkuun. Kai noillekkin tontuille joku ostaja löytyy... Autoissahan ei sinällään ole juuri moitittavaa, hinnat vain melko suolaisia.
Honda Accord 2.2 CTDI-i Executive X 2006
VW Polo 1.4 Firstline 2002
BMW 320i E30
Ski-Doo Renegade MX-Z 1000cc
MB W126.022 (kesäauto)
9000 2.3T 1993 (isän)
VW Polo 1.4 Firstline 2002
BMW 320i E30
Ski-Doo Renegade MX-Z 1000cc
MB W126.022 (kesäauto)
9000 2.3T 1993 (isän)
Re: Griffin
Onkohan näissä ollut vuosimallieroja?matsuk kirjoitti:Ja jos ruvetaan hiuksia halkomaan, siinä lukee 9000 Griffin
Kirjasintyypistä en sano mitään, mutta G on tosiaan isolla.
Löysin kuvat kummastakin tekstistä.


Nettiä selatessa löytyi jenkeistä myös Aero-sisustalla oleva cd-Griffin, joten ota näistä nyt sitten selvää

Osassa oli CD-teksti, osassa CDE ja myös Griffin-teksti ja osassa vain Griffin....
Kyllä kai näissä on ollut jotain maakohtaisia erojakin ja voihan niitä merkkejä sinne luukkuun liimata niin paljon kuin mahtuu

Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
Anteeksi nyt menee hieman off-topic, mutta nuo alemman kuvan vanteet, mistä niitä saa ja kuka valmistaa? Muistuttavat kovasti Saabin omaa vannetta, joka tais löytyä 9-5 ja 9-3 SS, mutta nuo on selvästi 4 pulttiset.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
EPC:n kuvien mukaan auton perässä olevan tunnuksen teksti vm 94 alkaen on Griffin, ja sitä ennen griffin.
Ja 90-92-Auton kojetaulussa olevan lätkän teksti kokonaan suuraakkosin GRIFFIN EDITION. Liekö tuohon merkattuna vielä valmistenumero tms.
Mutta eihän nuo EPC:n kuvat aina koko totuutta kerro.
Ja 90-92-Auton kojetaulussa olevan lätkän teksti kokonaan suuraakkosin GRIFFIN EDITION. Liekö tuohon merkattuna vielä valmistenumero tms.
Mutta eihän nuo EPC:n kuvat aina koko totuutta kerro.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Ronal RT. Yritin ostaa 17-kokoisina omaan tonnariini mutta ei kukaan suostunut myymään. Maahantuoja väittää kivenkovaan ettei niitä saa tonnariin sopivina vaikka valmistajan sivuilla väitetään saavan. Ja niinhän ne tuossa näkyy istuvan.G-mies kirjoitti:Anteeksi nyt menee hieman off-topic, mutta nuo alemman kuvan vanteet, mistä niitä saa ja kuka valmistaa? Muistuttavat kovasti Saabin omaa vannetta, joka tais löytyä 9-5 ja 9-3 SS, mutta nuo on selvästi 4 pulttiset.
Matti
Loppujenlopuksi vanteet olisi yhdeltä myyjältä järjestynyt, sorvattujen (=laittomien) spacereiden kanssa, hinta oli jotain 800e+, jäi ostamatta.
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
http://www.blocket.se/vi/7446185.htm?ca=10_s
erm...laturiko tuosta on prakannut? Säljes med defekt generator..
Mitenkähän mahtaa olla rempan laita? Hinnoissakin kenties?
Mieli tekis käydä kattomassa pirssia, eipä ole kuin alle kolmen vartin junamatkan päässä..
Tietty, verojahan tommosesta tulis vielä päälle..
erm...laturiko tuosta on prakannut? Säljes med defekt generator..
Mitenkähän mahtaa olla rempan laita? Hinnoissakin kenties?
Mieli tekis käydä kattomassa pirssia, eipä ole kuin alle kolmen vartin junamatkan päässä..
Tietty, verojahan tommosesta tulis vielä päälle..

-
- "Viggen"
- Viestit: 502
- Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 08:52
- Paikkakunta: Turku
Griffin -keskustelu
JUS kirjoitti
Ja 90-92-Auton kojetaulussa olevan lätkän teksti kokonaan suuraakkosin GRIFFIN EDITION. Liekö tuohon merkattuna vielä valmistenumero tms.
Mulla on 92 Griffin ja käsitys että malli tuli vasta silloin markkinoille
Olin löytänyt netistä
1990-98 Saab 9000: Highlights
Saab introduced the 9000 series back in 1986, as a step up from the long-lived 900 series. Like the smaller Saab, the 9000 was front-wheel drive. By 1990, two body styles were on sale: a 4-door notchback and a 4-door hatchback. Two 2.0-liter dual-overhead-cam 4-cylinder engines were available: a 130-horsepower version, and a 165-horsepower Turbo. During the 1990 model year, a new 2.3-liter engine replaced the standard 2.0-liter 4-cylinder, developing 150 horsepower. Any model might have either a 5-speed manual transmission or a 4-speed automatic. The lineup included an S hatchback, Turbo hatchback, a CD notchback, and a CD Turbo notchback. All models had a driver-side airbag.
Year-to-Year Changes
1991 Saab 9000: A new entry-level 9000 hatchback joined the lineup, and a 2.3-liter engine went into Turbo models (rated at 200 horsepower).
1992 Saab 9000: Turbo models gained traction control this year. A new top-line, limited-production Griffin Edition sedan joined the line. Only 400 Turbo Griffins were to be built.
Ja 90-92-Auton kojetaulussa olevan lätkän teksti kokonaan suuraakkosin GRIFFIN EDITION. Liekö tuohon merkattuna vielä valmistenumero tms.
Mulla on 92 Griffin ja käsitys että malli tuli vasta silloin markkinoille
Olin löytänyt netistä
1990-98 Saab 9000: Highlights
Saab introduced the 9000 series back in 1986, as a step up from the long-lived 900 series. Like the smaller Saab, the 9000 was front-wheel drive. By 1990, two body styles were on sale: a 4-door notchback and a 4-door hatchback. Two 2.0-liter dual-overhead-cam 4-cylinder engines were available: a 130-horsepower version, and a 165-horsepower Turbo. During the 1990 model year, a new 2.3-liter engine replaced the standard 2.0-liter 4-cylinder, developing 150 horsepower. Any model might have either a 5-speed manual transmission or a 4-speed automatic. The lineup included an S hatchback, Turbo hatchback, a CD notchback, and a CD Turbo notchback. All models had a driver-side airbag.
Year-to-Year Changes
1991 Saab 9000: A new entry-level 9000 hatchback joined the lineup, and a 2.3-liter engine went into Turbo models (rated at 200 horsepower).
1992 Saab 9000: Turbo models gained traction control this year. A new top-line, limited-production Griffin Edition sedan joined the line. Only 400 Turbo Griffins were to be built.
Vai sellainen homma, taitaa olla hankalaa edelleenkin. No, hyvä, että haaveita riittääqaw kirjoitti:Ronal RT. Yritin ostaa 17-kokoisina omaan tonnariini mutta ei kukaan suostunut myymään. Maahantuoja väittää kivenkovaan ettei niitä saa tonnariin sopivina vaikka valmistajan sivuilla väitetään saavan. Ja niinhän ne tuossa näkyy istuvan.
Loppujenlopuksi vanteet olisi yhdeltä myyjältä järjestynyt, sorvattujen (=laittomien) spacereiden kanssa, hinta oli jotain 800e+, jäi ostamatta.

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki