Päästään siihen että nyt on puurot ja vellit mennyt jo aika monta kertaa sekaisin ja en oikein ymmärrä mitä helvettiä vänkäät ja vaahtoat.Haza kirjoitti:Ahaa, eli taas päästään siihen että se ei olekaan välttämättä yhtä turvallinen kuin joku muu 5* auto, vai onko tällä kertaa taas niin että euroncap tulokset pätee sellaisiinkin tilanteisiin joita siinä ei testata?
En usko että se vähentää mitenkään yhdenkään Saabin turvallisuutta jos Laguna on turvallinen... tietenkin on mahdollisuutta että se aiheuttaa potenssin heikkenemistä tai peniskateuden kaltaisen ilmiön naapurin autovarustusta katsellessa, mutta niihin molempiin löytyy lääkkeet apteekista.
Sovitaan nyt sitten vaikka niinHaza kirjoitti:No et kai, kun et missään nimessä halua..

Kirjoitan nyt selvällä nykykielellä, käyttäen oleellisia välimerkkejä, jotta ymmärtäminen olisi helpompaa:Haza kirjoitti:Jotenkin ei yllätä että mitenkään ei voi myöntää ettei ne ranskalaiset olekaan maailman parhaita ja täydellisiä autoja ja vikojen "korjaaminen" purkkapatenteilla loistava idea.
Kuka v**tu on niin väittänyt saatana
Omistan kaksi ranskalaista autoa, joista yksikään ei ole Renault, ja yhden Suomessa tehdyn ja Ruotsissa suunnitellun, ilmeisesti on täysin mahdotonta ymmärtää että kaikkien ihmisten maailma ei ole niin pieni että oma auto täyttäisi sen täysin.
Samanlaista saatanan paskanjauhantaa (pardon my french) mitä saa kuulla Saabien sytkäkaseteista, käsijarruista yms toisenlaisessa seurassa

Hauska piirre näissä hieman kärkevimmissä keskusteluissa keskustelulaudoilla on että se joka vaahtoa moni kiloinen arbuusi pyllyssä on aina ensimmäisenä kitisemässä herneistä nokassaHaza kirjoitti:Siltähän se voi tuollaisesta kaikkitietävästä vaikuttaa, varsinkin kun näkyy ihan mikä vaan onnetonkin liekitys saavan kilon säkin herneitä nenuun

AjatellaJussi kirjoitti:OOHkumma juttu että osasin tätä(kin) odottaa?

Olen aikaisemminkin että Tonnarit ovat ainoita autoja joilla tähän mennessä olen jäänyt tielle ja sen sanoessani omistin vielä Tonnarin, en yhtään PSA-tuotetta, mutta yhden Hondan... ensimmäisen tielle jäännin jälkeen muuten vaihdoin vielä kaksi kertaa uudempaan Tonnariin... ja vieläkin kyttään Tonnareita Nettiautosta.
Honda-fanaatikoksi minua ei muuten vielä täällä ole epäiltykään... alotettaisiinko sekin nyt?