Kimppatilaus - Virisatsi 9-5 ja muihin saabeihin
Pro-Car serviceltä sain tarjouksen Speedpartsin/BSR:n seteistä suuruudeltaan 600 euroa/auto steg-1 päivityksen osalta ja 1000 euroa/auto steg-3 päivityksen osalta. Käytännössä kysyin hintaa 9:lle autolle. Toimitusaika 2-4 viikkoa. Hienosäätöä tuossa varmaan vielä on.
Nordicin seteistä tarjous puolesta suuruudeltaan 800 euroa/auto. Näiden osalta tarjousta kysytty myös 9 autolle. Toimitusajasta ei täsmällistä tietoa, mutta Jyrkiltä sen tiedon nyt varmasti saa alle tunnin.
Maptunille lähetetty myös kysely.
Toivon mukaan kukaan ei pahastu, että hintoja käsitellään näin julkisesti, mutta vaikea tätä hintatietoa on muutoin siirtää kuin täällä voorumissa.
Oli lopputulos mikä hyvänsä, niin maaliskuun puoleen väliin mennessä varmaan joudutaan tilaamaan ja katsotaan sitten kuka pysyy kelkassa vielä mukana.
kapsu
Nordicin seteistä tarjous puolesta suuruudeltaan 800 euroa/auto. Näiden osalta tarjousta kysytty myös 9 autolle. Toimitusajasta ei täsmällistä tietoa, mutta Jyrkiltä sen tiedon nyt varmasti saa alle tunnin.
Maptunille lähetetty myös kysely.
Toivon mukaan kukaan ei pahastu, että hintoja käsitellään näin julkisesti, mutta vaikea tätä hintatietoa on muutoin siirtää kuin täällä voorumissa.
Oli lopputulos mikä hyvänsä, niin maaliskuun puoleen väliin mennessä varmaan joudutaan tilaamaan ja katsotaan sitten kuka pysyy kelkassa vielä mukana.
kapsu
Onkos tuo Pro-Carservicen tarjous PPC vai ohjainyksikön vaihto ? Kun kerran hoidat asiaa, niin kysy vielä Doc-Powerilta Olarinluomasta vastaavaa tarjousta, niin ei tule päällekkäisiä kyselyitä ja hinnat saadaan yhteismitallisina. http://www.doc-power.comkapsu kirjoitti:Pro-Car serviceltä sain tarjouksen Speedpartsin/BSR:n seteistä suuruudeltaan 600 euroa/auto steg-1 päivityksen osalta ja 1000 euroa/auto steg-3 päivityksen osalta. Käytännössä kysyin hintaa 9:lle autolle. Toimitusaika 2-4 viikkoa. Hienosäätöä tuossa varmaan vielä on.
Tiedä vaikka meikäläinenkin innostuisi, jos hinta menee tarpeeksi alas

#2332
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1148
- Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
- Paikkakunta: Vantaa
kapsu kirjoitti:Pro-Car serviceltä sain tarjouksen Speedpartsin/BSR:n seteistä suuruudeltaan 600 euroa/auto steg-1 päivityksen osalta ja 1000 euroa/auto steg-3 päivityksen osalta. Käytännössä kysyin hintaa 9:lle autolle. Toimitusaika 2-4 viikkoa. Hienosäätöä tuossa varmaan vielä on.
Nordicin seteistä tarjous puolesta suuruudeltaan 800 euroa/auto. Näiden osalta tarjousta kysytty myös 9 autolle. Toimitusajasta ei täsmällistä tietoa, mutta Jyrkiltä sen tiedon nyt varmasti saa alle tunnin.
Maptunille lähetetty myös kysely.
Toivon mukaan kukaan ei pahastu, että hintoja käsitellään näin julkisesti, mutta vaikea tätä hintatietoa on muutoin siirtää kuin täällä voorumissa.
Oli lopputulos mikä hyvänsä, niin maaliskuun puoleen väliin mennessä varmaan joudutaan tilaamaan ja katsotaan sitten kuka pysyy kelkassa vielä mukana.
kapsu
Ja ideana oli se, että alkup. boksi jää itselleen? Täytyypä myöntää ettei tuo 1000e/st3sta ole mikään ökyhalpa...
Saab 900 2.0t Cab -97
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1148
- Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
- Paikkakunta: Vantaa
Maptunilta taitaa saada muutenkin alle tonnin..Harrimatias kirjoitti:kapsu kirjoitti:Pro-Car serviceltä sain tarjouksen Speedpartsin/BSR:n seteistä suuruudeltaan 600 euroa/auto steg-1 päivityksen osalta ja 1000 euroa/auto steg-3 päivityksen osalta. Käytännössä kysyin hintaa 9:lle autolle. Toimitusaika 2-4 viikkoa. Hienosäätöä tuossa varmaan vielä on.
Nordicin seteistä tarjous puolesta suuruudeltaan 800 euroa/auto. Näiden osalta tarjousta kysytty myös 9 autolle. Toimitusajasta ei täsmällistä tietoa, mutta Jyrkiltä sen tiedon nyt varmasti saa alle tunnin.
Maptunille lähetetty myös kysely.
Toivon mukaan kukaan ei pahastu, että hintoja käsitellään näin julkisesti, mutta vaikea tätä hintatietoa on muutoin siirtää kuin täällä voorumissa.
Oli lopputulos mikä hyvänsä, niin maaliskuun puoleen väliin mennessä varmaan joudutaan tilaamaan ja katsotaan sitten kuka pysyy kelkassa vielä mukana.
kapsu
Ja ideana oli se, että alkup. boksi jää itselleen? Täytyypä myöntää ettei tuo 1000e/st3sta ole mikään ökyhalpa...
Saab 900 2.0t Cab -97
Tuohon steg-3:n tarjoushintaan en vielä ota sen kummemmin kantaa.
Käsittääkseni tuo Pro-car servicen hinta oli vain ohjelmistovaihdokselle, ei ppc-yksikölle.
Tarjouspyynnöt on nyt lähetetty myös DOC-Powerille BSR:n seteistä. Aiemmin lähetetty myös Maptunille....joista siis jäämme odottamaan vastauksia.
kapsu
Käsittääkseni tuo Pro-car servicen hinta oli vain ohjelmistovaihdokselle, ei ppc-yksikölle.
Tarjouspyynnöt on nyt lähetetty myös DOC-Powerille BSR:n seteistä. Aiemmin lähetetty myös Maptunille....joista siis jäämme odottamaan vastauksia.
kapsu
DOC-Powerin hinnat alla, siis BSR:n softin:
-----------------------------
T5:seen hinnat vasta kun olemme saaneet alla manitut tiedot.
T7/T8 eli PPC:t STEG 1 softalla seuraavasti (normaalisti 870€):
3-5 kpl 740€/kpl,
5-10 kpl 720€/kpl ,
10- kpl 690€/kpl
STEG 3 päivitykset +150€ (normaalisti +170€)
Ilmansuodattimet vakiopaikalle että Optiflowt ja cat-backit mallin mukaan PPC:n yhteydessä -15%, Downpipet -10%.
----------------------------------------------
No, Doc-powerista täytyy kyllä sanoa, että palvelu oli aivan mahdottoman ripeää.....
Tuo T5 hintojen saaminen edellyttäisi, että toimitamme heille seuraavat tiedot:
Autojen vuosimallit?
Autojen vakiotehot?
Manuaali vai automaati?
Pelkkä PPC tai vaihtoboxi vai ilmansuodattimen kanssa?
Lisäksi T5 malleista:
Partnro: ?
SER.nro: ?
onko TCS:sää?
onko VSS:sää?
onko vakionopeudensäädintä?
------------------------
....eli kuunnellaan hetki tuleeko Maptunilta vastauksia tarjouspyyntöni tuon hinnan suhteen...
-----------------------------
T5:seen hinnat vasta kun olemme saaneet alla manitut tiedot.
T7/T8 eli PPC:t STEG 1 softalla seuraavasti (normaalisti 870€):
3-5 kpl 740€/kpl,
5-10 kpl 720€/kpl ,
10- kpl 690€/kpl
STEG 3 päivitykset +150€ (normaalisti +170€)
Ilmansuodattimet vakiopaikalle että Optiflowt ja cat-backit mallin mukaan PPC:n yhteydessä -15%, Downpipet -10%.
----------------------------------------------
No, Doc-powerista täytyy kyllä sanoa, että palvelu oli aivan mahdottoman ripeää.....
Tuo T5 hintojen saaminen edellyttäisi, että toimitamme heille seuraavat tiedot:
Autojen vuosimallit?
Autojen vakiotehot?
Manuaali vai automaati?
Pelkkä PPC tai vaihtoboxi vai ilmansuodattimen kanssa?
Lisäksi T5 malleista:
Partnro: ?
SER.nro: ?
onko TCS:sää?
onko VSS:sää?
onko vakionopeudensäädintä?
------------------------
....eli kuunnellaan hetki tuleeko Maptunilta vastauksia tarjouspyyntöni tuon hinnan suhteen...
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1148
- Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
- Paikkakunta: Vantaa
Sori nyt että väliin kommentoin, mutta Maptunin perushintahan Clubialella on jotain 595€ steg1. Ja Speedpartsin lastut saa mun puolesta jäädä. Just täällä joku viimeks kerto et sen BSR-lastusta oli se joku ahtojen rajotin mikä lie disabloitu, ettei tulekaan fuel cuttia jos meinaa heittää överiks. Ei todellakaan hyvä asia ja mun autoon ei sellasia tule. Mielummin maksan laadusta vaikka vähän enemmän ettei auto hajoo jonkun pienen lastun takia. Vaikka Maptunista onkin paljon valittelua ollut. Ne ovat olleet toimitusajoista ja ekojen boksien yhteensopivuuksista, eivät siitä että joku elintärkeä moottorin turva-anturi olisi otettu pois käytöstä.kapsu kirjoitti:Pro-Car serviceltä sain tarjouksen Speedpartsin/BSR:n seteistä suuruudeltaan 600 euroa/auto steg-1 päivityksen osalta
Mites sitten tehdään jos osa haluaa viripirinsä sieltä ja toinen täältä?? Minä en ota muualta kuin Maptunilta.
(anteeksi jos joku koki, että kirjoitin negatiivisella sävyllä, ei tarkoitus)
Sori vähän hölmöhkö kysymys mutta mitä meinaatte sillä vakioboksilla tehdä, asentaako takaisin autoa myydessä vai ajella sillä silloin tällöin jotta viriboksi tuntuisi hauskemmalta?
Voihan myydessä tai talvikeleillä napata vaikka apc:n sulakkeen irti niin ei taatusti kulje mihinkään
Aika useassa tapauksessa ostaja tuskin harmistusi jos autosta löytyisikin +100hv enemmän tehoa kuin kuuluisi
Minullakin pölyyntyy tuolla kaapissa yksi T7:n vakioboksi, sen saa ostaa pois jos joku sellaista himoitsee
Voihan myydessä tai talvikeleillä napata vaikka apc:n sulakkeen irti niin ei taatusti kulje mihinkään

Aika useassa tapauksessa ostaja tuskin harmistusi jos autosta löytyisikin +100hv enemmän tehoa kuin kuuluisi

Minullakin pölyyntyy tuolla kaapissa yksi T7:n vakioboksi, sen saa ostaa pois jos joku sellaista himoitsee

Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Viritys laskee jälleenmyyntiarvoa. Ja talvella tietty tehoja ei tarvita. Siihen tosin tuo sulakkeen poisto vois olla helpompi kuin vaihtaa boksia.ng900aero kirjoitti:Sori vähän hölmöhkö kysymys mutta mitä meinaatte sillä vakioboksilla tehdä, asentaako takaisin autoa myydessä vai ajella sillä silloin tällöin jotta viriboksi tuntuisi hauskemmalta?
Voihan myydessä tai talvikeleillä napata vaikka apc:n sulakkeen irti niin ei taatusti kulje mihinkään![]()
Aika useassa tapauksessa ostaja tuskin harmistusi jos autosta löytyisikin +100hv enemmän tehoa kuin kuuluisi![]()
Minullakin pölyyntyy tuolla kaapissa yksi T7:n vakioboksi, sen saa ostaa pois jos joku sellaista himoitsee
Laitoin BSR:lle kyselyä tuosta pressure guard-asiasta.
En ole ainakaan lukenut, että PPC-systeemissä olisi ollut mitään ongelmia oli kyse sitten Saabista tai jostain muusta merkistä. Speedpartsin boksi voi sitten olla eri asia?
Itseä kun kovasti kiinnostaa se PPC-systeemi juuri sen takia, että sen saa vaivattomasti poiskin ostamatta mitään uutta boxia tai sulakkeen irrottamisella. Lisäksi ainakin DocPowerilta tulisi samalla alea myös noihin putkiin.
Toivottavasti tästä ei tosiaan tule mitään tappelua vaikka se on selvää, että osa haluaa Maptunin, osa Nordicin, osa Speedpartsin, osa BSR:n ja ehkä joku vaikkapa Hirschin
En ole ainakaan lukenut, että PPC-systeemissä olisi ollut mitään ongelmia oli kyse sitten Saabista tai jostain muusta merkistä. Speedpartsin boksi voi sitten olla eri asia?
Itseä kun kovasti kiinnostaa se PPC-systeemi juuri sen takia, että sen saa vaivattomasti poiskin ostamatta mitään uutta boxia tai sulakkeen irrottamisella. Lisäksi ainakin DocPowerilta tulisi samalla alea myös noihin putkiin.
Toivottavasti tästä ei tosiaan tule mitään tappelua vaikka se on selvää, että osa haluaa Maptunin, osa Nordicin, osa Speedpartsin, osa BSR:n ja ehkä joku vaikkapa Hirschin

Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Golf Gti 320 -14