Virikysymys
Virikysymys
Olen kyllä tuota hakuakin käyttäny mutta..
Tuo 2.0 t lisähepojen saanti. Onnistuuko saada tehoja
lisää ihan pelkällä lastulla vai pitääkö jotain muuta
niinku mankkuvena laittaa? Noin 200 hv riittäis näin
aluksi. Vai lähteekö siitä oravanpyörä, että eiku taas
pitäis vähä lisää? Pitäis kai välillä ajaa jollain vanhalla
dieselillä, ettei niin tottuis nykyisiin voimavaroihin
Ja se ettei tuo vauhti tonnarissa niin tunnu ku jossain
riisikupissa.
Tuo 2.0 t lisähepojen saanti. Onnistuuko saada tehoja
lisää ihan pelkällä lastulla vai pitääkö jotain muuta
niinku mankkuvena laittaa? Noin 200 hv riittäis näin
aluksi. Vai lähteekö siitä oravanpyörä, että eiku taas
pitäis vähä lisää? Pitäis kai välillä ajaa jollain vanhalla
dieselillä, ettei niin tottuis nykyisiin voimavaroihin
Ja se ettei tuo vauhti tonnarissa niin tunnu ku jossain
riisikupissa.
Viimeksi muokannut osku, Ma Maalis 06, 2006 00:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SAAB on nautinto tien päällä
Re: Virikysymys
Pelkkä lastu riittää noihin tehoihin. hinta n. 200€ halvimmillaan. valmistajina Maptun tai Speedparts , Speedpartsin lastuja myy Pro CarService.osku kirjoitti:Olen kyllä tuota hakuakin käyttäny mutta..
Tuo 2.0 t lisähepojen saanti. Onnistuuko saada tehoja
lisää ihan pelkällä lastulla vai pitääkö jotain muuta
niinku mankkuvena laittaa? Noin 200 hv riittäis näin
aluksi. Vai lähteekö siitä oravanpyörä, että eiku taas
pitäis vähä lisää? Pitäis kai välillä ajaa jollain vanhalla
dieselillä, ettei niin tottuis nykyisiin voimavaroihin
Meniköhän oikein..
-95 Xantia KA, jos nyt talven tällä ajelisi
-89 9000 CD Turbo Automaatti KA, Myyty 10/2006
-89 9000 CD Turbo Automaatti KA, Myyty 10/2006
Maptunilta saa 9000 2,0t 150KH 99-98
Steg 1 hintaan 6 620Kr = tämän hetken kurssin mukaan 699,76€
Steg 2 hintaan 10 112Kr = 1 068,88€
Steg 3 hintaan 13 402,40Kr = 1 416,7€
Steg 4 hintaan 23 299,2Kr = 2 462,84€
Steg 5 hintaan 39 739,2Kr = 4 200,63€
Steg 6 hintaan 55 164,8Kr = 5 831,19€
Tehoa luvataan:
Steg 1 225hp/340nm
Steg 2 230hp/350nm
Steg 3 265hp/370nm
Steg 4 290hp/390nm
Steg 5 320hp/430nm
Steg 6 380hp/480nm
Steg 1 hintaan 6 620Kr = tämän hetken kurssin mukaan 699,76€
Steg 2 hintaan 10 112Kr = 1 068,88€
Steg 3 hintaan 13 402,40Kr = 1 416,7€
Steg 4 hintaan 23 299,2Kr = 2 462,84€
Steg 5 hintaan 39 739,2Kr = 4 200,63€
Steg 6 hintaan 55 164,8Kr = 5 831,19€
Tehoa luvataan:
Steg 1 225hp/340nm
Steg 2 230hp/350nm
Steg 3 265hp/370nm
Steg 4 290hp/390nm
Steg 5 320hp/430nm
Steg 6 380hp/480nm
Juu, elikkä vakio LPT:hen ei siis pelkkä uusi softa riitä vaan magneettiventtiili (+ letkut) tarvitaan lisäksi (Stage 1). Taitaapi pelkkä venttiili maksaa jo tuon 200 e elikkä vähän tarttee budjettia kasvattaa.
Noissa TeePeen mainitsemissa Stageissa lienee kaikki tarvittavat hilut mukana. Oma alkuperäinen boksi tarttee yleensä antaa vaihdossa, taikka muutoin tulee lisäkuluja.
Noissa TeePeen mainitsemissa Stageissa lienee kaikki tarvittavat hilut mukana. Oma alkuperäinen boksi tarttee yleensä antaa vaihdossa, taikka muutoin tulee lisäkuluja.
900 2.1i Classic -93
9000 CS 2.0t -98
#2482
9000 CS 2.0t -98
#2482
Joo tuo 200 e vaikutti kyllä luvattoman hyvältä
hinnalta lisähevosista. Eli eli nyt alkaa tuo Aero-
kuume kasvaa ku ala siinä sitte virittää konetta
ja alustaa ym. Vielä ku sais emännän ymmärtään,
että niissä on ihan oikeasti jotain tarpeellista (A)eroa
3:n pikkulapsen isälle., puhunu jotain, että pitäis
taas alkaa taloon remonttia, ole vasta ku 3 vuotta ku
pistettiin tapettia, laminaattia, huopaa katolle ym.
Ja nyt vasta 3:s tonnari vuoden sisään
hinnalta lisähevosista. Eli eli nyt alkaa tuo Aero-
kuume kasvaa ku ala siinä sitte virittää konetta
ja alustaa ym. Vielä ku sais emännän ymmärtään,
että niissä on ihan oikeasti jotain tarpeellista (A)eroa
3:n pikkulapsen isälle., puhunu jotain, että pitäis
taas alkaa taloon remonttia, ole vasta ku 3 vuotta ku
pistettiin tapettia, laminaattia, huopaa katolle ym.
Ja nyt vasta 3:s tonnari vuoden sisään
SAAB on nautinto tien päällä
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1172
- Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:54
- Paikkakunta: Vieremä
Itselläni on myös tuollainen 150hv LPT saappi johon tehonlisäys kiinnostaisi.
Varsinkin mielenkiinnon herätti "Ecopowerin" kommentti 20-30hp tehonlisäyksestä kohtuu edulliseen hintaan
Ecopower, voitko kertoa käytännössä mitä tehdään jotta tuo pieni tehonlisäys saadaan aikaan? Toki käyn silloin tällöin Yliviekassakin ja mielellään pajallasi jos mahdollista?
Varsinkin mielenkiinnon herätti "Ecopowerin" kommentti 20-30hp tehonlisäyksestä kohtuu edulliseen hintaan
Ecopower, voitko kertoa käytännössä mitä tehdään jotta tuo pieni tehonlisäys saadaan aikaan? Toki käyn silloin tällöin Yliviekassakin ja mielellään pajallasi jos mahdollista?
- Saab 9000CS -92 -
- Honda CBR1000F -92 -
- Honda CBR1000F -92 -
Eikä sellainen 60-70hp lisääminenkään välttämättä isoja kustanna... jos päivittää tuon boksin ja lisukkeeksi sellainen "ylivieskan" erikoinen.
Tuolta trionic topiikista vinkkejä...
V-M
Tuolta trionic topiikista vinkkejä...
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1172
- Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:54
- Paikkakunta: Vieremä