Coolerin asennus T8:iin

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Kipe_9000
"Viggen"
Viestit: 665
Liittynyt: Ti Syys 30, 2003 13:07
Paikkakunta: Forssa(Jokioinen)

Viesti Kirjoittaja Kipe_9000 »

gls kirjoitti:
V.J.S kirjoitti:Viedään nyt tämäkin topikki "maaliin", eli onnistunut, tosin melko lyhyt koeajo on takana
eipäs viedäkkään topiccia vielä maaliin.. :) tuli mieleen coolerin asennus 99:iin joka täytyisi suorittaa viimeistään ensi keväänä.

kaverilla olisi myynnissä scanian cooleri. mitoista ei vielä ole oikeastaan mitään hajua, mutta mikään hirveän kokoinen ei pitäis olla.
jokatapauksessa se pitäis tuohon keulalle saada mahtumaan, eli keulaa joutuu himan leikkaamaan putkien takia.. :|
Mulla myöskin ton projektin kanssa kesällä sama operaatio tarkoitus toteuttaa. Nyt nokalla on 900 cooleri satkun paikassa, mut huomasin että konepelti ei mene ihan kiinni kun ottaa toi konepellin kallistus rauta kiinni :evil: . Täytyy tutkia propleemaa ilmojen lämmettyä...
Ei muuten, mutta jos coolerilla muutos katsastaa niin lappuunhan tulee että cooleri saa olla. Sitten katsastuksen jälkeen isompi vaan nokalle, jos ei sitten mittaa sitä nykyistä.... :x
saab 9-3 -02
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja f-19 »

Mimmi kirjoitti:Vain vuotava cooleri hukkaa paineita.
Kyllähän isompikin cooleri "hukkaa" paineita. Ainakin muutamat volvon kuulerit ovat peruspaineita laskeneet, eli hukkaportin tankoa on päästy kiristämään.
f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja f-19 »

joo

mistä tässä alunperin puhuttiinkaan...
Vastaa Viestiin