se oli käyny sen aamulla hakee ja ny mie hajoon tänne ku en mistää semmosta saaah79 kirjoitti:Siis lähti tässä vaiheessa kävelemään nenän edestäsaab87 kirjoitti:joku kävi sen miu auton![]()
![]()
![]()
Mitäpä tuohon voi enää sanoa
Kannattaisi ehkä kuitenkin selvittää uuden omistajan nimi ja varmistaa, tarvitseeko tämä käsihallintalaitteita vai meinaako purkaa ne vekka. Jos ne vain saisi, niin automaattivaihteisia satkuja maailmassa kyllä riittää.
Ny o Hyvärisellä satku pihassa :D
Rouva JuAn
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
No johan kävi huono tuuri.saab87 kirjoitti:joku kävi sen miu auton
Kannattaa tosiaankin selvittää uusi omistaja ja kysyä, jos vaikka suostuisi koko autosta luopumaan, jos maksat vähän vielä väliin lisää. Tuo oli muutenkin halpa, niin kai siihen pikkuruisen enemmänkin vielä olisi kyennyt laittamaan.
Autokaupoissa tosiaankin täytyy olla nopea, jos sopivan näkee, pitää raha olla lyödä kouraan saman tien. Niinkin on käynyt, että myyjä on pyytänyt soittamaan myöhemmin uudelleen ja tällä välillä auto on jo mennyt.
olin nii nopee ku pystyinakyttala kirjoitti:No johan kävi huono tuuri.saab87 kirjoitti:joku kävi sen miu auton
Kannattaa tosiaankin selvittää uusi omistaja ja kysyä, jos vaikka suostuisi koko autosta luopumaan, jos maksat vähän vielä väliin lisää. Tuo oli muutenkin halpa, niin kai siihen pikkuruisen enemmänkin vielä olisi kyennyt laittamaan.
Autokaupoissa tosiaankin täytyy olla nopea, jos sopivan näkee, pitää raha olla lyödä kouraan saman tien. Niinkin on käynyt, että myyjä on pyytänyt soittamaan myöhemmin uudelleen ja tällä välillä auto on jo mennyt.
Rouva JuAn
Äärimmäisen huonoa tuuria sinänsä, koska harvempi tuollaista loppujen lopuksi tarvitsee. En usko, että tuo yksilö edes tuon hintaiseksi olisi ollut autona mitenkään ainutlaatuinen, koska maailma on kuitenkin satkuja väärällään. Ne käsihallintalaitteet olivat tuossa autossa se, mitä ei joka puun oksalla kasva.
Kannattaa siis todellakin selvittää, ettei seuraava omistaja aio ensi töikseen purkaa niitä pois, jolloin ne saisi kenties edullisesti odottamaan sopivan auton löytymistä, johon ne voisi jälleen asentaa. Tai parhaimmillaan koko auto saattaisi jopa vaihtaa äkkiä omistajaa uudelleenkin kun uusi omistaja tilanteen kuulee.
Kannattaa siis todellakin selvittää, ettei seuraava omistaja aio ensi töikseen purkaa niitä pois, jolloin ne saisi kenties edullisesti odottamaan sopivan auton löytymistä, johon ne voisi jälleen asentaa. Tai parhaimmillaan koko auto saattaisi jopa vaihtaa äkkiä omistajaa uudelleenkin kun uusi omistaja tilanteen kuulee.
Ei se sitten eilen suostunu varaamaan autoa sulle?saab87 kirjoitti:olin nii nopee ku pystyinakyttala kirjoitti:No johan kävi huono tuuri.saab87 kirjoitti:joku kävi sen miu auton
Ja tiedän tosiaan tunteen, itseltä on mennyt pari todellista yksilöä ohi päivän viivytyksen takia ja kohtalaisia autojakin useampi on livahtanut ihan sormien läpi.
Katsotaan vaan, kuka kohta mainostaa tuolla OG-osiossa "Uusi satku pihassa"..
-
Firges9000
- "Saabisti"
Sekaannuin asiaan soittamalla auton myyjälle.
Saabia tullaan, mahdollisesti, noutamaan illalla 1900.
Myyjä Kysyy myös miten ostaja luopuu kyseistä hallintalaitteesta.
jos ei noutajaa näy soittaa Anssi Harvistola mulle illemmalla.
tai
Anssi soittaa mulle joka tapauksessa.
Anssi ei uskaltanut myydä ko.Saabia "pienelle" tytölle joka saapuu pitkän matkan päästä katsomaan mahdollisia ruostevaurioita ja ei itse pysty niitä hoitamaan kuntoon.
Myyjä on ihan asiallinen ja kohtelias kaveri.
Katsotaans kuis käy.
Saabia tullaan, mahdollisesti, noutamaan illalla 1900.
Myyjä Kysyy myös miten ostaja luopuu kyseistä hallintalaitteesta.
jos ei noutajaa näy soittaa Anssi Harvistola mulle illemmalla.
tai
Anssi soittaa mulle joka tapauksessa.
Anssi ei uskaltanut myydä ko.Saabia "pienelle" tytölle joka saapuu pitkän matkan päästä katsomaan mahdollisia ruostevaurioita ja ei itse pysty niitä hoitamaan kuntoon.
Myyjä on ihan asiallinen ja kohtelias kaveri.
Katsotaans kuis käy.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
-
Vesa Pohjalainen
- "Saabisti"
- Viesti:
Hienoa Jaska
Missä apu on tarpeen, siellä on Jaska paikalla
nimim. omaakin kokemusta on......
Missä apu on tarpeen, siellä on Jaska paikalla
nimim. omaakin kokemusta on......
Viimeksi muokannut Vesa Pohjalainen, Ma Maalis 06, 2006 20:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
# 419 Vesa Pohjalainen
-
andrelinoge
- "Aero"
Juu niin vaikka hitsaustaitoni ei ole parasta a-luokkaa, niin saan kyllä harsittua leimauskelpoisia paikkoja ruostevaurioihin kunhan ei tarvitse esim. vetaritunnelia ryhtyä rakentamaan liki tyhjästä, joten pikkuhommat ei ole ongelma.. mut kassellaan kui käy.Firges9000 kirjoitti: Anssi ei uskaltanut myydä ko.Saabia "pienelle" tytölle joka saapuu pitkän matkan päästä katsomaan mahdollisia ruostevaurioita ja ei itse pysty niitä hoitamaan kuntoon.
btw. Kuis tuo käsihallintalaite, asennetaanko ja katsastetaanko se samaan tyyliin kuin esim. opetuspoljin? Jos, niin asenus onnistuu kyllä..
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
-
Firges9000
- "Saabisti"
Dodii.
Anssi Harvistola soitti ja sanoi että Saab on myyty.
Käsihallintalaitteen saa irroittaa ilmaseksi.
Uusi ostaja ja myyjä luovuttavat sen ilmaiseksi.
Saabi seisoo kolme päivää Nummelassa ja sitten uuden omistajan luona Espoossa.
kiitän ja kumarran puolestani uutta omistajaa ja Anssia lahjoituksesta.
Nyt ei muuta kuin joukolla etsimään automaattiSaabia Hannalle.
Kyllä tuo meiltä käy.
Anssi Harvistola soitti ja sanoi että Saab on myyty.
Käsihallintalaitteen saa irroittaa ilmaseksi.
Uusi ostaja ja myyjä luovuttavat sen ilmaiseksi.
Saabi seisoo kolme päivää Nummelassa ja sitten uuden omistajan luona Espoossa.
kiitän ja kumarran puolestani uutta omistajaa ja Anssia lahjoituksesta.
Nyt ei muuta kuin joukolla etsimään automaattiSaabia Hannalle.
Kyllä tuo meiltä käy.
Jäsen 1124
-
Vesa Pohjalainen
- "Saabisti"
- Viesti: