Vaihdoin männä viikolla vasenta lähivalopoltinta ja voin näin tutuille kertoa että lie-väs-ti hankala homma kiitos Belgianpoikien kaasuvarustuksen.
Onko joku riisunut pois mm. tenavan pään kokoisen pallon, johon tulee vesikierto ja muut härpäkkeet?
Ei kannata vastata että "kohtahan sitä kaasua saa meiltäkin". Laitetaan sitten keksinnöt takaisin.
Kaasuvarustus pois
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
LPG-varustus (Liquid Petroleum Gas tjsp.), eli pirssi kulkee nestekaasulla. Melko suosittua Euroopassa, tulee halvemmaksi ajella kuin bensa tai diisuli.MP kirjoitti:Mikä kaasuvarustus?
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Umpio irtoaa n. 5-10 minuutissa riippuen pidettyjen tupakkitaukojen määrästä. Ohjeet hommaan:east kirjoitti:Umpioko lähtee helposti pois? Onko huolta korkeudensäädöstä yms?
http://www.saab9000.com/procedures/elec ... pwiper.php
Ei ole varmaan hirveästi foorumilla kokemusta LPG vermeistä, Suomessa ymmärrettävistä syistä ollut "melko" harvinainen, enkä ole tuontisaabeissakaan kyllä aiemmin kuullut noita olleen...
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Tuossa kaverin cossussa oli tuommoinen kaasuvarustus joka oli ennen ollut italian poikien käytössä . Ei kyllä päästy hienoutta kokeilee kun letkut oli roskis kamaa ja se otettiin pois kokonaisuudessaan. Sen kaasuvehkeet meni myyntiin jollekkin suomalaiselle ford friikille ja jossain päin suomea menee" kaasu" cossu. Onko kellään tietoa onko noissa saabin koneissa mitään muutoksia moottorissa kuin bensiini mallissa. Töissä tehdään kaasu(sianpaska) koneita ja niihin tulee kansiin pieniä muutoksia ja laakerit on alakerrassa erinlaiset koska kaasun käyttö polttoaineessa lisää öljyn sotkeentumista.