Jos se on toi, niin yritän huomenna töitten jälkeen käydä räpsimässä siittä kuvia ja pällistelemässä sitä, jos joku muu tahtonee tulla kaveriks, niin saap toki, vaikka vuntsimaan tomaattilootan toimintaa...
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
900turbo3d kirjoitti:Jos se on toi, niin yritän huomenna töitten jälkeen käydä räpsimässä siittä kuvia ja pällistelemässä sitä, jos joku muu tahtonee tulla kaveriks, niin saap toki, vaikka vuntsimaan tomaattilootan toimintaa...
voisihan tästä korialta pelmahtaa kaveriksi pällistelemään... riippuen miten kylppäriremppa antaa jouten. tosin automaatti kokemuksia on vain chevy vanin puolelta ja senkin luulin toimivan hyvin kunnes ostaja huomautti ettei se pelitä täysillä. laitan sulle puh. numeron yv:nä. soita kun menet kattoo sitä niin tiedän miten ite pääsen.
Ja viisto/pystykeulaisuutta oleellisempaa on tekninen kunto/ruostetilanne. Mites, onko kellään kouvolan lähettyvillä tallia montulla/nosturilla varustettuna että saa tehtyä pakoputkeen väliaikaiskorjauksen vaikka kaljatölkistä ja klemmareista taikka revittyä mahdollisesti roikkuvan osan irti jos on tarpeen siirron kannalta?
ss77 kirjoitti:..mutta eiköhän tollanen onnistu paikan päällä tunkilla ja pukeilla...
Onnistunee varmastikkin, jos ei sada jääpuikkoja tai puukkoja. Meinaan on kaatosateessa suoritettu kytkinremppakin motellin parkkipaikalla eteläruotsissa 3-koppaiseen golffiin.. muutama ohi kulkenut svedu jupisi päätä punoen jotain finskasta ohikulkiessaan kun punnersin vaihdelaatikkoa paikalleen lammikossa jossa vain nenä ylsi pinnalle..
Tää on niin tätä. Itse bongasin tuon auton nettiautosta jo useampi kuukausi sitten. Ei sillä, että olisin ollut kovinkaan kiinnostunut, vaan tuon käsihallintalaitteiston erikoisuuden takia sitä ihmeteltiin. Nyt sitten yhtäkkiä sille onkin ottajia jonossa, aika erikoista
Ihan kuriositeettina muuten: Saako kysyä, Hanna, miksi tarvitset välttämättä tuollaista käsihallintalaitteistoa? Kyllä muutkin pienet tytöt on ihan hyvin satkuilla ylttyneet ajelemaan
Firges9000 kirjoitti:Saanen puolestani kysyä Manulta, qaw, mitä sä tähän kohtaan tuolla tiedolla teet.
..jälkiviisastelu ei ole ihan paikallaan, vaan nyt pitäisi toimia.
Nyt vasta aloin juttua tarkemmin seuraamaan ja oon ihan ihmeissäni että mikä tossa on niin ehdotonta... en mä viisastella tarkoittanut tällä kertaa, usko pois
pidän silmät auki ainakin täällä e-p:n alueella, josko joku tomaatisatkuaan myisi.
muutoinkin on pakko kommentoida, että on se vaan kunnia kuulua tällaiseen klubiin.. nyt vaan tytölle saabi alle, niin saadaan onnitella itseämme...
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
qaw kirjoitti:Tää on niin tätä. Itse bongasin tuon auton nettiautosta jo useampi kuukausi sitten. Ei sillä, että olisin ollut kovinkaan kiinnostunut, vaan tuon käsihallintalaitteiston erikoisuuden takia sitä ihmeteltiin. Nyt sitten yhtäkkiä sille onkin ottajia jonossa, aika erikoista
Ihan kuriositeettina muuten: Saako kysyä, Hanna, miksi tarvitset välttämättä tuollaista käsihallintalaitteistoa? Kyllä muutkin pienet tytöt on ihan hyvin satkuilla ylttyneet ajelemaan
automaatti on vähimmäisvaatimus, mut käsihallintalaitteisto on miu ja muitte kanssaeläjien kannalta turvallisempi, ku pää reakoi kyllä mutta ei oo aina takuita et tajuaako jalat reakoida siihen että pää reakoi