on muuten jäänyt arvotukseksi se v*tun hiano hopee 9000 cd jollain korisarjalla ja isoilla palloilla joka liikku viime kesänä eurassakin päin!? mahtokohan olla jostain muualta päin? näin meinaa eurassa pyhäjärvellä hevossuon rannassakin että ei sinne ihan kuka vaan eksy!
mutta nyt ei oo puoleen vuoteen näkynyt täällä päin.. onko tietoa onko klubilta?! olis kiva nähä kuvia siitä oli meinaan yks hianoimmista tonnareista mitä oon nähny!
norther7 kirjoitti:on muuten jäänyt arvotukseksi se v*tun hiano hopee 9000 cd jollain korisarjalla ja isoilla palloilla joka liikku viime kesänä eurassakin päin!? mahtokohan olla jostain muualta päin? näin meinaa eurassa pyhäjärvellä hevossuon rannassakin että ei sinne ihan kuka vaan eksy!
mutta nyt ei oo puoleen vuoteen näkynyt täällä päin.. onko tietoa onko klubilta?! olis kiva nähä kuvia siitä oli meinaan yks hianoimmista tonnareista mitä oon nähny!
Uudessakaupungissa asustelee yksi kuvaukseesi sopiva yksilö.
voi olla mä ainakin vierailen eurassa silloin tällöin vastaavanlaisella tonnarilla ja toi hevossuon ranta on tuttu paikka .
Olin myös toissa vknloppuna eurassa, mut ei tullu nähtyy ketään "tuttuja"
Varokaaaaa säkylä-eura-kauttuan saabistit olen tulossa huomenna sinne kattelemaan "yöelämää" keskustaan
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
patu kirjoitti:Varokaaaaa säkylä-eura-kauttuan saabistit olen tulossa huomenna sinne kattelemaan "yöelämää" keskustaan
Varotaan kyllä....
Säkylässä bongattu kuluneella viikolla musta uudenmallin 9-5 ihan Säkylän keskustassa ja aikaisemmin tässä kuussa hopea "Hircsh" 9-5 farmari, joka tietääkseni kuuluu Säkylässä asuvalle henkilölle, mutta hän ei tietääkseni kuulu klubiin.
Tänään kun olin polkupyörälenkillä Säkylässä silmiini osui Säkylän S-marketin pihalla musta / tumma Saab 9-3 SportCombi tummilla takalaseilla ja kun auto siitä pihalta lähti niin koneena ainakin oli 1.8t ja rekkari oli muistaakseni IBY-*** alkuinen tai ainakin sinne päin.
Ja samalla lenkillä oli pysäköity mahtoiko se nyt olla harmaa uuden mallinen Saab 9-5 Sedan Säkylän kirjakaupan edustalla.
En osaa suoraan vastata, mutta en usko setäni liikuskelleen Säkylän suunnilla, mutta tiedäpä noista sitten. Hänellä on siis uusi hopeinen 9-5 sedan ja asustelee Eurassa. Joten sellaisen voi ainakin bongata.
Tänään bongattu naishenkilön ajama musta 9-3 sportcombi Säkylän Kirjakaupan edessä noin kello 11. Ja hieman ennen kello 11 ohikulkutiellä vastaan tuli hopea / harmaa 9-3 Sportcombi Muuli merkkinen kevytperävaunperässä ja tämä sama yksilö tuli bongattua myös ennen kello 12 suuntana silloin Säkylän Kalasatama.
Tuli ajeltua tässä iltasella tuolla Säkylän keskustan suunnilla ja bongattua tuli hopea 9-3 Aero kevytperävaunu perässä Neste A24 asemalla tankkaamassa punaista jerrykanisteri.
Lisäksi bongasin nimimerkki "jakob85" saabin S-marketin pihalla.
Viimeksi muokannut Tuha, Pe Kesä 02, 2006 20:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.