Stcs pojat pääsi taas kerran väitteleen noista jarrupenkeistä, niillä kun saab ja tehot on pyhä asia.
No onhan se meilläki, mutta ei me kuitenkaan turhanpäitten hikeennytä
Laitoin threadin pystyyn sinne http://forum.saabturboclub.com/phpbb1/v ... hp?t=34913
Sasseki nordic uhrista aktiivisesti keskustellu ja ihmetelly noita tuloksia.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Speedou kirjoitti:
Ajoin kuin ajoinkin! Tosin poliisit olivat kiitoradan toisessa päässä valmiiksi odottelemassa Eli tosiaan Joensuuns Speedpartyissa oltiin!
Kaikki nuo nopeudet on toki laillisesti ajettuja.
Pääsispä itekki joskus ajaa poliisin tutkaa laillisesti tota vauhtii
Tai no hyvä et mun lintta ees kulkee noin kovaa
Missäs se pärrä onnettomuus tapahtu ? Oliko se just tuolla ???
Olen 99% varma, että järjestetään. Viime vuonna meinas tulla syksyllä toinenkin. Se pärrä tapaturma kävi jo toissa kesänä ja silti pidettiin viime kesänä uusi!
EDIT: Lisättäköön, että pärriä ei kylläkään viimekesänä tuolla näkynyt.
lämpötilä tuossa dynotuksessa näyttäs käppyrän mukaan -2c kun se DIN mittauksessa on 20 tai 25 astetta.
eikös tuo lämpötila vaikuta todella paljon sylinterien täytösasteeseen
öljysormi kirjoitti:lämpötilä tuossa dynotuksessa näyttäs käppyrän mukaan -2c kun se DIN mittauksessa on 20 tai 25 astetta.
eikös tuo lämpötila vaikuta todella paljon sylinterien täytösasteeseen
Yleensä dynossa sekä lämpötilan että paineenvaikutus korjataan.
Niin tuossa paperissa lukee että din korjauskerroin oli 0.972
Siinä on sitte ilmanpaine ja lämpötila otettu huomioon.
Tosin stcs;llä väittivät että siittä puuttu tuo ilmankosteuden antama korjauskerroin,
mikä kuuluis (Deutsche Industri Norm) standardiin.
Mene ja tiedä.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
jari kirjoitti:kuinkas kovaa olisi mahdollista päästä mun aerolla jos ei olisi rajoitinta?
aivan vakio edelleen...minua kun kiinnostaisi tuo huippunopeus
Paljos tolle luvattiinkaan? 240? Onko se edes rajoitettu? Juurikaan yli 250 todellista ei jaksa mennä. Kun tuo 250+ nopeudet rupeaa vaatimaan sikana tehoa ja tehon tarve kasvaa joka km/h tyyliin ^10
Tollasiin Speedpartyihin ei vissiin tarvi tulla näyttämään viritettyä kalustoa. Ainakaan jos viritystä ei ole muutoskatsastettu? Vai
Meinasin vaan jos mittauksessa onnistuu reilusti ylittämään tehtaan ilmoittaman huippunopeuden ja konstaapeli-sedät on paikalla...
2,3T sport kirjoitti:Tollasiin Speedpartyihin ei vissiin tarvi tulla näyttämään viritettyä kalustoa. Ainakaan jos viritystä ei ole muutoskatsastettu? Vai
Meinasin vaan jos mittauksessa onnistuu reilusti ylittämään tehtaan ilmoittaman huippunopeuden ja konstaapeli-sedät on paikalla...
Et kyllä onnistu siinä. Matka ei riitä. Sain 9-3 Aerolla 214km/h (ok, vähän enemmän ois menny tokalla ilman omaa vaihtovirhettä) Eikä ketään kiinnostanut viime vuonnakaan. Eivät sen kummemmin tsekkailleet autojakaan.
Eli tuu vetäsee vaikka ladalla 250, ni ei tule ongelmia.
Speedou kirjoitti:Et kyllä onnistu siinä. Matka ei riitä. Sain 9-3 Aerolla 214km/h (ok, vähän enemmän ois menny tokalla ilman omaa vaihtovirhettä) Eikä ketään kiinnostanut viime vuonnakaan. Eivät sen kummemmin tsekkailleet autojakaan.
Eli tuu vetäsee vaikka ladalla 250, ni ei tule ongelmia.
Vähän epäilinkin suoran pituutta kun tuloslistaa lueskelin...
Kuinkas varhasessa vaiheessa ilmoittauduit viimex että mukaan mahduit?
Ajattelin jos tulisin testaamaan "Ladaani"
Kiirettä saa pitää kun ilmottautuminen alkaa...en tarkaan tiedä kuinka monentena päivänä ilmottauduin. Toivottavasti pääsen mukaan ja testaamaan, miten mahdolliset virit ovat asiaan vaikuttaneet