tuo kuvablogi näyttää hyvältä, ja on vielä suomenkielinen..

Aivan. Siksi on hyvä, että on vaihtoehtojadimebak kirjoitti:Niin, toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Kyllä se on henkilön itsensä mausta kiinni mihin kuvansa laittaa, eikä siitä mistä muut tykkää.
So not kunhan Saabbi kulkee...
Niinhän se menee, vanhassa vara parempi. 99 kaasarilla starttaa silmänräpäyksessä ja sähköruiskullista satkua saa sahata yli 2 sekuntia.gls kirjoitti:on muuten uskomattoman hidas sivusto tuo kuvablogi. sivun avaaminenkin kestää monta minuuttia ja kuvien lähetys onnistuu vähä millon sattuu..
Mut sit ku viittii ees hitusen maksaa, ni saa trionicin, ja taas pärähtää laakista käymään, vaikka ois -30 astettalefa42 kirjoitti:Niinhän se menee, vanhassa vara parempi. 99 kaasarilla starttaa silmänräpäyksessä ja sähköruiskullista satkua saa sahata yli 2 sekuntia.gls kirjoitti:on muuten uskomattoman hidas sivusto tuo kuvablogi. sivun avaaminenkin kestää monta minuuttia ja kuvien lähetys onnistuu vähä millon sattuu..
Mitä vähemmän hienoja sähköheebeleitä ja turhaa nykyaikaisuutta, sitä parempi. Eihän semmoista trionicia voi edes pestä painepesurilla.qaw kirjoitti:Mut sit ku viittii ees hitusen maksaa, ni saa trionicin, ja taas pärähtää laakista käymään, vaikka ois -30 astetta
vrt. http://www.1g.finopea, muttei ilmainen
OT: emmä trionicista tiiä (pitäs varmaan kesällä koittaa) mut lucas ei ainakaan tykänny pahaalefa42 kirjoitti:Mitä vähemmän hienoja sähköheebeleitä ja turhaa nykyaikaisuutta, sitä parempi. Eihän semmoista trionicia voi edes pestä painepesurilla.qaw kirjoitti:Mut sit ku viittii ees hitusen maksaa, ni saa trionicin, ja taas pärähtää laakista käymään, vaikka ois -30 astetta
vrt. http://www.1g.finopea, muttei ilmainen
Mielestäni moinen galleria vastaa ilmastointia tai sähkölaseja, joista kumpikaan ei vanhassa kuitenkaan toimi.jariha kirjoitti:Eli vaikka auto olisi kuinka vanha ja karvalakkimallinen, niin silti siihen kannattaa asentaa lohkolämppärin (vai mikä olisi hyvä vertaus?)
Moneenkos kertaan mun se pitää kertoa että 1g toimii juuri näinlefa42 kirjoitti:Mielipidekysymys, ja tottumus myös, olen aina laittanut kuvat noin, ja tulen laittamaan, kunnes laki sen kieltää. (tai kunnes joku todella osoittaa, että kuvat menevät galleriaksi yhtä nopeasti kuin tuo kuvakansio palvelimelle)
Moneen, sillä kaveri väitti joskus, että sen Mitsu on parempi kuin 99, ja toisin on nähty.qaw kirjoitti:Moneenkos kertaan mun se pitää kertoa että 1g toimii juuri näinlefa42 kirjoitti:Mielipidekysymys, ja tottumus myös, olen aina laittanut kuvat noin, ja tulen laittamaan, kunnes laki sen kieltää. (tai kunnes joku todella osoittaa, että kuvat menevät galleriaksi yhtä nopeasti kuin tuo kuvakansio palvelimelle)