Ny o Hyvärisellä satku pihassa :D
-
- "Saabisti"
-
- "Saabisti"
käsittääkseni automaattipelissä ei tarvita kuin jarrupoljinta open puolelle.Djjules kirjoitti:niin olen minäkin ymmärtänyt. Mutta...
Jos oppilas roikkuu tuossa hallintakahvassa, niin opettajanhan pitänee tyrkkiä oppilas pois, jotta pääseepi hallitsemaan.
Normaalissa tuplapoljinsystemmissähän opettajan polkimet ohittaa oppilaan polkimet...
Kyllä opettaja voi painaa tuosta kahvasta jarrua, vaikka oppilaan käsi olisi siinä kiinnikin.
Antaa oppilaan olla siinä vieressä mukana, ettei satuta itseään pudotessaan vauhdissa maahan.
( anteeksi viisasteluni, en taas voinut.............

Ajammehan kaksoisohjaimilla varustetuilla lentsikoillakin, vaikka niissä ovat kummatkin ohjaimet yhtä puuta.
Tuota se Ansiskin tarkoitti.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Totta haastelet.Firges9000 kirjoitti:käsittääkseni automaattipelissä ei tarvita kuin jarrupoljinta open puolelle.Djjules kirjoitti:niin olen minäkin ymmärtänyt. Mutta...
Jos oppilas roikkuu tuossa hallintakahvassa, niin opettajanhan pitänee tyrkkiä oppilas pois, jotta pääseepi hallitsemaan.
Normaalissa tuplapoljinsystemmissähän opettajan polkimet ohittaa oppilaan polkimet...
Kyllä opettaja voi painaa tuosta kahvasta jarrua, vaikka oppilaan käsi olisi siinä kiinnikin.
Antaa oppilaan olla siinä vieressä mukana, ettei satuta itseään pudotessaan vauhdissa maahan.
( anteeksi viisasteluni, en taas voinut.............)
Ajammehan kaksoisohjaimilla varustetuilla lentsikoillakin, vaikka niissä ovat kummatkin ohjaimet yhtä puuta.

On vaan niin harvinainen laitteisto, ettei se kai selviä kun kokeilemalla, ja sitten vaan päivitettyä tietoa liikkeelle. Lakiakin voidaan tulkita niiiiiiin monin keinoin.

Olis se päheetä päästellä menemään saballa molemman jalat ikkunasta ulkona kesäkuumalla

- Juha -
Saab 9-3SS 1.9TiD Vector '06
Saab 9-3SS 1.9TiD Vector '06
hehDjjules kirjoitti:Totta haastelet.Firges9000 kirjoitti:käsittääkseni automaattipelissä ei tarvita kuin jarrupoljinta open puolelle.Djjules kirjoitti:niin olen minäkin ymmärtänyt. Mutta...
( anteeksi viisasteluni, en taas voinut.............)
On vaan niin harvinainen laitteisto, ettei se kai selviä kun kokeilemalla, ja sitten vaan päivitettyä tietoa liikkeelle. Lakiakin voidaan tulkita niiiiiiin monin keinoin.![]()
Olis se päheetä päästellä menemään saballa molemman jalat ikkunasta ulkona kesäkuumalla= feetfree

Rouva JuAn
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
Itse aikoinaan korttia opetusluvalla ajaneena muistan kiinnittäneeni ruuvien ja teipin kera jonkun toisen auton pelin vanhan jatkoksi siten, että apukuski näkee siitä ja kelpasi katsastuksessa hienosti.saab87 kirjoitti:Maanantaina menee Hyvärisentyttö autokouluunteorioita jo suorittaa. autoon pitää laittaa opetuspoljin ja tehdä se muutoskatsastus kouluautoks. ja sitten siinä pitää olla joku ylimääränen peili
jonka kai saa autokoululta, näin ymmärsin

David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
amispatenttejalefa42 kirjoitti:Itse aikoinaan korttia opetusluvalla ajaneena muistan kiinnittäneeni ruuvien ja teipin kera jonkun toisen auton pelin vanhan jatkoksi siten, että apukuski näkee siitä ja kelpasi katsastuksessa hienosti.saab87 kirjoitti:Maanantaina menee Hyvärisentyttö autokouluunteorioita jo suorittaa. autoon pitää laittaa opetuspoljin ja tehdä se muutoskatsastus kouluautoks. ja sitten siinä pitää olla joku ylimääränen peili

Rouva JuAn
Juu. Opettajalle oma peili ja sitten vielä se valkoinen kolmio taakse.saab87 kirjoitti:Maanantaina menee Hyvärisentyttö autokouluunteorioita jo suorittaa. autoon pitää laittaa opetuspoljin ja tehdä se muutoskatsastus kouluautoks. ja sitten siinä pitää olla joku ylimääränen peili
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
autokoulult varmaa löytyySvc kirjoitti:Juu. Opettajalle oma peili ja sitten vielä se valkoinen kolmio taakse.saab87 kirjoitti:Maanantaina menee Hyvärisentyttö autokouluunteorioita jo suorittaa. autoon pitää laittaa opetuspoljin ja tehdä se muutoskatsastus kouluautoks. ja sitten siinä pitää olla joku ylimääränen peili

Rouva JuAn
lefa42 kirjoitti:1. En ole Amis (huomaa iso alkukirjain)saab87 kirjoitti:amispatentteja
2. Se ei ollut patentti, vaan hyvä ratkaisu
3. Joku hieno lisäpeili olisi maksanut rahaa, säästin
4. Se tuli '85 Mitsubishi Lanceriin![]()

Rouva JuAn
Hahha. Wunderi on joka auton vakiovaruste, mulla oli ekassa omassa autossa parhaimmillaan kymmenkunta sellaista peilissäsaab87 kirjoitti:
näimpä miepä oon amiseli wuntsikka pitää saaha

Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
mie tahon vaa vaniljantuoksusen. tukehun jos niit o sen seittemäsataa kerrallakristian kirjoitti:Hahha. Wunderi on joka auton vakiovaruste, mulla oli ekassa omassa autossa parhaimmillaan kymmenkunta sellaista peilissäsaab87 kirjoitti:
näimpä miepä oon amiseli wuntsikka pitää saaha
Saapissa ei ole kuin yksi ainoa nyt...

Rouva JuAn