Sitä vain olen miettinyt että ovatko saabklubilaiset joskus saaneet jotain erikoisia lahjoja tai juhlatuotteita kuten esim. renault kerhon jäsenet saivat erikoisvalmisteisen renault konjakkipullon kuin kerho täytti 20 vuotta.
andrelinoge kirjoitti:Sitä vain olen miettinyt että ovatko saabklubilaiset joskus saaneet jotain erikoisia lahjoja tai juhlatuotteita kuten esim. renault kerhon jäsenet saivat erikoisvalmisteisen renault konjakkipullon kuin kerho täytti 20 vuotta.
Eipä ole näkynyt..Sen puoleen että mitään olisin vaillakaan.
Ot:aikanaan mossesta oli cavalier juhlamalli.Hanskalokeroon oli kuulemma laitettu purkillinen kaviaaria.Ihan hauska yksityiskohta mutta tuskin ketään yllytti mossea ostamaan..
Paras lahja on tämä osaava ja mukava porukka, niin klubissa kuin täällä foorumillakin. Ja onhan tuo 15v-tarra auton lasissa. Ei mua ainakaan tarvitse lahjoa, pysyn tässä kerhossa joka tapauksessa.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
lefa42 kirjoitti:Paras lahja on tämä osaava ja mukava porukka, niin klubissa kuin täällä foorumillakin. Ja onhan tuo 15v-tarra auton lasissa. Ei mua ainakaan tarvitse lahjoa, pysyn tässä kerhossa joka tapauksessa.