Ny o Hyvärisellä satku pihassa :D

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
ng900aero
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Tuo Lefan mainitsema auto kävi mielessäni myös, jossen väärin muista niin eikös sen hintapyynti ollut välillä pienempi?

Siis automaattisatkussa on mielestäni se juju että sillä on ajettu usein melko vähän, eli sellaisia voisi löytää hyväkuntoisinakin. Jos satkulla on ajettu alle 250tkm (mieluiten tietty alle 200tkm) eikä ruoste ole päässyt käsiksi niin se melko todennäköisesti on hyvässä kunnossa kaikin puolin. Ja jo pelkästään automaattilaatikonkin takia en katselisi paljon ajettuja yksilöitä. Tuo meikän tilapäissatku oli -90 ja ajettu 340tkm ja sen kyllä huomasi, valitettavasti.

Eli ei kannata hötkyillä tuon hankinnan kanssa kuitenkaan aivan älyttömästi ettei ensimmäisestä autosta tule jäämään sitten ne kaikista karvaimmat Saab-muistot :lol:

Ja kannattanee kuitenkin muistaa sekin että satkun kulutus automaattivaihteisena on melko kova eikä vakuutuskaan ole sieltä halvimmasta päästä.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
saab87
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja saab87 »

ng900aero kirjoitti:Tuo Lefan mainitsema auto kävi mielessäni myös, jossen väärin muista niin eikös sen hintapyynti ollut välillä pienempi?

Siis automaattisatkussa on mielestäni se juju että sillä on ajettu usein melko vähän, eli sellaisia voisi löytää hyväkuntoisinakin. Jos satkulla on ajettu alle 250tkm (mieluiten tietty alle 200tkm) eikä ruoste ole päässyt käsiksi niin se melko todennäköisesti on hyvässä kunnossa kaikin puolin. Ja jo pelkästään automaattilaatikonkin takia en katselisi paljon ajettuja yksilöitä. Tuo meikän tilapäissatku oli -90 ja ajettu 340tkm ja sen kyllä huomasi, valitettavasti.

Eli ei kannata hötkyillä tuon hankinnan kanssa kuitenkaan aivan älyttömästi ettei ensimmäisestä autosta tule jäämään sitten ne kaikista karvaimmat Saab-muistot :lol:

Ja kannattanee kuitenkin muistaa sekin että satkun kulutus automaattivaihteisena on melko kova eikä vakuutuskaan ole sieltä halvimmasta päästä.
eihän se kyllä ole. taitanee joutuu unelmoimaan
Rouva JuAn
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
ng900aero
"Saabisti"

:oops: Sori, en missään nimessä halunnut lannistaa sinua, ja jos auton vakuutusmaksut tuntuvat kovilta niin ainahan sen voi laittaa seisontavakuutukseen (kuten jouduin itsekin tekemään opiskeluaikoina), jne.

Mutta jos todella ehdottomasti haluat ostaa automaattisatkun niin sitten kannattaa oikeasti etsiä jokin tuollainen helmi, eikä muutaman satasen hintaerolla koettaa etsiä paljon huonompaa yksilöä joka olisi hieman halvempi, veikkaisimpa että hintaero säästyy muutamassa kuukaudessa.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
saab87
"Hölösuu"

ng900aero kirjoitti::oops: Sori, en missään nimessä halunnut lannistaa sinua, ja jos auton vakuutusmaksut tuntuvat kovilta niin ainahan sen voi laittaa seisontavakuutukseen (kuten jouduin itsekin tekemään opiskeluaikoina), jne.

Mutta jos todella ehdottomasti haluat ostaa automaattisatkun niin sitten kannattaa oikeasti etsiä jokin tuollainen helmi, eikä muutaman satasen hintaerolla koettaa etsiä paljon huonompaa yksilöä joka olisi hieman halvempi, veikkaisimpa että hintaero säästyy muutamassa kuukaudessa.
jep, pitkin hampain antovat miule noinkaa ison lainan... pitää vaa ettii ja käyvvä ny ne teoriatunnit ku ei muu ny auta.
Rouva JuAn
ng900aero
"Saabisti"

saab87 kirjoitti:
ng900aero kirjoitti::oops: Sori, en missään nimessä halunnut lannistaa sinua, ja jos auton vakuutusmaksut tuntuvat kovilta niin ainahan sen voi laittaa seisontavakuutukseen (kuten jouduin itsekin tekemään opiskeluaikoina), jne.

jep, pitkin hampain antovat miule noinkaa ison lainan... pitää vaa ettii ja käyvvä ny ne teoriatunnit ku ei muu ny auta.
Joo näin kannattaa tehdä, eipä juokse päivittäistä käyttöveroakaan turhaan, ei kait sitä muutenkaan pääse heti ajelemaan ennenkuin edes vähän teorioita on käyty?
Jäitä hattuun, noita vanhoja automaattisatkuja on oikeasti maa pullollaan, ja aina löytyy parempia ;)

Se 1500 euron Tuusulan auto näytti ainakin päällepäin siistiltä, kun sitä katselin (silloin kun olin ostamassa tilapäissatkua), mutta korkea hinta vei suuremman innostuksen lähemmästä tarkastelusta.

Ei muutakuin lukuaikaa keltaiseen pörsiin, sieltä löytyy usein pappojen helmiä halvalla, papat kun eivät välttämättä ole siirtyneet tietokoneaikaan
:D
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Jusau

Viesti Kirjoittaja Jusau »

Lusikkaa soppaan, tuollainen löytyi KePön nettiversiosta:
(A yleensä automaagi?)
SAAB 900 IA -89, valkoinen, kahdet uudehkot renkaat, katsastettu 11/05, hyvällä tekniikalla. H. 450 e , puh. 050-4872541, juha.holtinkoski@nokia.com, Oulu, osasto: Saab
saab87
"Hölösuu"

Jusau kirjoitti:Lusikkaa soppaan, tuollainen löytyi KePön nettiversiosta:
(A yleensä automaagi?)
SAAB 900 IA -89, valkoinen, kahdet uudehkot renkaat, katsastettu 11/05, hyvällä tekniikalla. H. 450 e , puh. 050-4872541, juha.holtinkoski@nokia.com, Oulu, osasto: Saab
oisko oulun poikii kahtomaan?
Rouva JuAn
d-sign
"Ruisku"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja d-sign »

http://www.nettiauto.com/644637

On kyllä niin nätti korimallikin :wink:
No joo, mutta molemmat turbosatkuni olen ostanu autoliikkeestä ja ensimmäisestä sai lähes 50% pyynnistä pois v96 ja toisestakin lähti enemmälti tinkaamatta 1/3 pyynnistä 5-6v sitten.

Turbot ei kai kelpaa kellekkään 8O
ng900aero
"Saabisti"

d-sign kirjoitti:www.nettiauto.com/644637

No joo, mutta molemmat turbosatkuni olen ostanu autoliikkeestä ja ensimmäisestä sai lähes 50% pyynnistä pois v96 ja toisestakin lähti enemmälti tinkaamatta 1/3 pyynnistä 5-6v sitten.

Ei turboa ensimmäiseksi autoksi, niille pitäisi muutenkin olla ikärajana 30v :lol:
kajakin tehotkin riittää ihan hyvin nuorelle kuskille, silläkin saa kortin pois ;)

Tuo mainitsemasi auto oli jo tässä topicissa, hieno se silti on. Käykääs nyt tinkaamassa se pilkkahinnalla niin homma on siinä, uskon että on aito helmi kyseessä :D
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
saab87
"Hölösuu"

ng900aero kirjoitti:
d-sign kirjoitti:www.nettiauto.com/644637

Ei turboa ensimmäiseksi autoksi, niille pitäisi muutenkin olla ikärajana 30v :lol:
kajakin tehotkin riittää ihan hyvin nuorelle kuskille, silläkin saa kortin pois ;)

Tuo mainitsemasi auto oli jo tässä topicissa, hieno se silti on. Käykääs nyt tinkaamassa se pilkkahinnalla niin homma on siinä, uskon että on aito helmi kyseessä :D
mie oonki tyttö ja ajan nätisti :P uskalla kovaa ajaa ku kelkalla :wink:
Rouva JuAn
Myrkky
luonnevammamouho

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

ng900aero kirjoitti:..
Mulla ois aikomus soitella tuosta huomenna, jollei joku täällä tiedä olevansa überhyvä tinkijä ja halua välttämättä soittaa minun sijaan.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
saab87
"Hölösuu"

Myrkky kirjoitti:
Mulla ois aikomus soitella tuosta huomenna, jollei joku täällä tiedä olevansa überhyvä tinkijä ja halua välttämättä soittaa minun sijaan.
reiska on kyl tän kylän kovin tinkijä :lol: oikeesti iha pakko sen o aina jokapaikassa :P
Rouva JuAn
d-sign
"Ruisku"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja d-sign »

ng900aero kirjoitti: Ei turboa ensimmäiseksi autoksi, niille pitäisi muutenkin olla ikärajana 30v :lol:
Noo turbohan se tuo munkin eka satku oli, olin
kyllä jo 20.
ng900aero
"Saabisti"

Myrkky kirjoitti:
Mä olen ainakin überhuono tinkijä, menen yleensä pyydetyn rahatukon kanssa paikalle ja haluan poistua auton kera subito sitä tarkemmin tutkimatta (no ehkä siksikin kaikki vapaa-aika menee noiden rassailussa) :lol:
Viimeksi muokannut ng900aero, La Maalis 11, 2006 01:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
saab87
"Hölösuu"

ng900aero kirjoitti:
Myrkky kirjoitti:
Mä olen ainakin überhuono tinkijä, menen yleensä pyydetyn rahatukon kanssa paikalle ja haluan poistua auton kera subito sitä tarkemmin tutkimatta (no ehkä siksikin kaikki vapaa-aika menee noiden rassailussa) :lol:

Ja ei missään nimessä vanha satku + turbo -yhdistelmää = jo 10 vuotta sitten loppuunajettu räyskä, oli aikanaan niin hinnakas vehje että ne on saaneet monoa ihan huolella ja ajettu pitkin poikin maata monenkin kaupparatsun toimesta.
Toki jollekin korjauksesta kiinnostuneelle nuorelle jässikälle menee mutta ehkäpä nuorella naishenkilöllä voisi olla parempi olla jokin helmikuntoinen ja varmasti pelaava vähän ajettu hieno ja kiiltelevä Saabi?
ehkä nii mut onha miulla näitä ritareita ja iteki sen verra äijjä jotta opettelen kyl laittamaa ku joku on vaa valmis näyttää mitä pitää tehä :wink: oisha se kiiltelevä ja iha täysin priimakuntonen saab iha kiva mut eipä näillä pudjeteilla paljo irtoile
Rouva JuAn
Vastaa Viestiin