Kävin katsomassa ostomielessä erästä 900 Saabia, mutta havaitsin, että toisen tapayörän rengas oli kulunut ihmeellisesti kuin monikulmainen mutteri. Renkaassa oli säännöllisin välein tasaiseksi kuluneita kohtia varsinkin ulkoreunalla. Rengas oli mieluumminkin monikantikas kuin pyöreä. Mistä moinen voisi johtua?
En sitten kyseistä peliä ostanut, kun jäin asiaa pohtimaan. Jotain vikaa siinä on silloin.
Rikkonainen tai vaimennusteholtaan heikko iskari varmaan saisi moista aikaan, mutta toisaalta kuka sitten jaksaisi ajaa moisella hieromakoneella niin kauan, että rengas ehtii kulua silmiinpistävästi.
Iskari tai kudosvaurio renkaassa. Nimittäin on melkoinen tehtävä ajella sellaisella renkaalla yli 80km/h, en ole nähnyt vuosi kymmeniin enään iskareiden aiheuttamia rengas muutoksia. Joten kallistun renkaan vaurion puolelle, mutta ansiomitallin vois antaa jos on sellaisella renkulalla jaksanut jurruttaa, on nimittäin saattanut jonkin verran tuntua
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
firman maastureissa olen samaa huomannut ja ihmetellyt. epäilisin joka suuntaan kieroja runkoja ja renkaan kulmia ja joka paikassa pientä välystä, isarit kun kunnossa ovat....