Eilen hävisi tonnarista sähköt. Helsinki-Tampere-välillä oli kirkas auringonpaiste takaapäin, enkä heti nähnyt himmeää latausvaloa, mutta satunnainen EDU:n plaraus herätti huomion Valkeakosken kohdilla: latausjännite 11.7!
Ylöjärvelle asti päästiin ihan hyvin (ilman ajovaloja), ja jännite jopa sahasi 11.6-11.8 välillä koko matkan. En tiedä, olisiko laturista kuitenkin
jotain mehua vielä tihkunut. Kaipa sieltä hiilet on loppu, vaikka ei kyllä ole edes tyhjäkäynnillä oireillut, vaan jännite on ollut aina 14.X.
Tiedän, ettei kysymykseen ole oikeaa vastausta, mutta onko kokemuksia: pääsenkö yön aikana täyteen ladatulla akulla Ylöjärveltä Tampereelle (25km), jos oletetaan, että laturi on kokonaan pois pelistä? Kuka on kokeillut?

Piti tänään viedä vanhus Hilvola&Salmiselle tyhjäkäynnin parannukseen ja päästöjen säätämiseen, mutta listalle tuli näköjään muitakin kohtia...

