Kannen koneistamisesta
-
- "Aero"
- Viestit: 404
- Liittynyt: Pe Heinä 18, 2003 17:28
- Paikkakunta: Jyväskylän MLK
Kannen koneistamisesta
Kertokaapas minkä hintaista lystiä on kannen koneistaminen, ja mitä kaikkea ko projektissa kannattaa samalla kertaa teettää koneistamolla?
-93 9000 Griffin
-98 Volvo V70
-98 Volvo V70
Mitäs kantta oot ajatellut viedä koneistettavaksi? Mulla -98 vuoden 2,3 litrasen tonnarin kansi tällä hetkellä vielä koneistamolla, joten tarkkaa hintaa en vielä tiedä, mutta heti kun se on valmis niin voin ilmoitella mitä tuli maksamaan. Siinä onneksi on valmiiksi jo niin hyvin virtaavat kanavat että ei tarvitse niitä työstää ollenkaan. Venturin seetit siihen kyllä tulee, niilläkin pitäisi jo olla vaikutusta 

Kuinka suuresta koneistuksen tarpeesta on kyse?
Plaanaus tyhjälle kannelle 20-40e
Irroitetuille venoille tavallisten seetipintojen hionta 6-9e/kpl
(Venturiseetejäkin saa ilmeisesti tuohon rahaan kun kysyy oikeasta paikasta.)
Toki jos kansi viedään purkamatta niin hintaan tulee lisää purusta johtuen tuntiveloituksen mukaan. Hurjilta nuo satojen eurojen hinnat kuulostaa kuitenkin, toki jos työtä on paljon. kansi pitää hitsata kasaan monesta kohtaa. kaikki ohjurit on kieroja ja kannen seetipinnat menee vaihtoon niin äkkiähän sitä hntaa tulee
Tässä ei ilmeisesti oltu kiinnostuttu kanavien muotoilusta?
Kannattaa melkein tehdä kaikki kannelle mitä koneistamo suosittelee. Toki jos hintaa alkaa tulla paljon yli mitä hyvä käytetty kansi maksaa niin kannattaa harkita jos löytyisi jostain parempi kokonainen kansi. Tai mitä ei tarvitsisi koneistaa niin ison rahan edestä. Mutta kannattaa kysyä siis suoraan koneistamolta hinta-arvio siitä omasta kannesta ja punnita sitten vaihtoehtoja.
Plaanaus tyhjälle kannelle 20-40e
Irroitetuille venoille tavallisten seetipintojen hionta 6-9e/kpl
(Venturiseetejäkin saa ilmeisesti tuohon rahaan kun kysyy oikeasta paikasta.)
Toki jos kansi viedään purkamatta niin hintaan tulee lisää purusta johtuen tuntiveloituksen mukaan. Hurjilta nuo satojen eurojen hinnat kuulostaa kuitenkin, toki jos työtä on paljon. kansi pitää hitsata kasaan monesta kohtaa. kaikki ohjurit on kieroja ja kannen seetipinnat menee vaihtoon niin äkkiähän sitä hntaa tulee

Tässä ei ilmeisesti oltu kiinnostuttu kanavien muotoilusta?
Kannattaa melkein tehdä kaikki kannelle mitä koneistamo suosittelee. Toki jos hintaa alkaa tulla paljon yli mitä hyvä käytetty kansi maksaa niin kannattaa harkita jos löytyisi jostain parempi kokonainen kansi. Tai mitä ei tarvitsisi koneistaa niin ison rahan edestä. Mutta kannattaa kysyä siis suoraan koneistamolta hinta-arvio siitä omasta kannesta ja punnita sitten vaihtoehtoja.
-
- "Aero"
- Viestit: 334
- Liittynyt: Ke Loka 05, 2005 23:49
- Paikkakunta: pietarsaari
porttaus
eli minulla tuli 400e maksaan kansien porttaus venttiilien muotoilu ja niihin saattokulmien teko ja nyt pitäis virrata yli 500hp ja kansia ei kasattu uudelleen sen takia kun jouset olivat kelvottomat siihen eli minun mielestäni oli kohtuullinen hinta tosin nämä oli jenkin kannet eli kaksi kantta työstetty. 

9000 cd 2turbo aut 89 soffaks
9000 turbo 86 levikesarjalla/projekti---)ajoon joskus
3kpl mopareita
9000 turbo 86 levikesarjalla/projekti---)ajoon joskus
3kpl mopareita
-
- "Aero"
- Viestit: 404
- Liittynyt: Pe Heinä 18, 2003 17:28
- Paikkakunta: Jyväskylän MLK