Eiköhän tuon 140:n nopeuden pitäisi riittää - eihän niistä tarvitse välittää, antaa mennä ohi - ellei sitten itse aja autolla, jossa on värivalot maskissa.dimebak kirjoitti:Joskus on tullu havaittua se, että motarin vasemmalla ei riitä edes 140 km/h nopeus. Pari kolme kertaa on näin käynyt ja joka kerta olen tehnyt omasta mielestä "pelilikkeen" eli lähtenyt ohittamaan edellä olevia autoja. Siis Oulun motarilla ja joka kerta olen ajanut Oulusta ohi. No ei se, että lähtee ohi omasta mielestä oikeaan aikaan niin se jonka ohitit ensimmäisenä ampaisee puskuriin ja hiillostaa persiissä about Hesarin sunnuntainumeron vahvuuden päässä.
Kerran noista em. tapauksista jopa niin, että päästyäni useamman auton ohi jumalatonta ylinopeutta, niin puskurissa roikkunut pitkiä välkytellyt ajoi seuraavassa rampissa pois motarilta. Olisin ymmärtänyt sen mutta tämä sankari oli ajaa ohi rampista. Mieli teki mennä perään vetään turpaan ja lujaa.
Tuolla aiemmin tässä viestiketjussa "mordai" on parissa kommentissaan kuvannut aikamoisen järkevän ajotavan ja luullakseni ko. ajotavalla liikkuu enemmänkin kuin kaksi Saabistia.