strömbergien muutoksia

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
900i 2D
"Kaasari"
Viestit: 18
Liittynyt: Pe Maalis 10, 2006 20:03
Paikkakunta: Rantasalmi

strömbergien muutoksia

Viesti Kirjoittaja 900i 2D »

onko kukaan kokeillu toimiiko nuo saabin kaasuttimet miten jos niistä ottaa kaasuläpät pois ja rakentaa männän ohjauksen vaijerilla niin kuin mopossa? meinasin vaan että periaatteessahan niiden reagointi nopeutuisi ja avautuisit ainakin varmasti männät samassa tahdissa. (kaasuttimet on on yhdessä fiatissa :oops: viritys kaasuttimina)
Ronska
"Hirsch"
Viestit: 910
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 11:47

Viesti Kirjoittaja Ronska »

Volvolandiassa oli tuohon liittyvää pohdintaa
kun joku meinasi laittaa 4 römppästä virikoneeseen (bad idea).

:arrow: http://www.volvolandia.com/landia/index ... adid=35390
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Näin lonkalta heitettynä luulisi, että taloudellisuudelle voi heittää hyvästit moisella virityksellä...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Make^
"Turbo"
Viestit: 251
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 19:26
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Make^ »

Meikäläisestä tuntuu että se taloudellisuus on menetetty aina jos srömberiä meinaa käyttää... Hyvä kaasutin suunnittelu pöydällä, muttei käytännössä!
putki saabbi = 155 hv 600 kg turbo!
900i 2D
"Kaasari"
Viestit: 18
Liittynyt: Pe Maalis 10, 2006 20:03
Paikkakunta: Rantasalmi

Viesti Kirjoittaja 900i 2D »

pitänee kokeilla tuota toisen foorumin vinkkiä,Ja eihän se pikkufiat kuluta noilla strömbergeillä paljoa enempää kuin saab :lol:
lintta go go
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: La Elo 30, 2003 17:49
Paikkakunta: Muurola

Viesti Kirjoittaja lintta go go »

Kaikenlaisia "virittelijöitä" löytyy :lol: :lol: , ei millään pahalla mutta kannattaa laittaa mieluummin vaikka mikunit sinne.
Vastaa Viestiin