Tarra tilaus intoa?
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Äänestys lisätty ekaan viestiin
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Hups mä taisin sitä koheltaa silloin mutta eix se ole sama kuin se vika vaihtoehto eli nro 4
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
SS-K #1636 STCF #2
Tuo keltainen teksti, eli minkä laitoin alunperin näkyville on varoitustekstimaisempi ja huomiota herättävämpi. Valkoisen näkyvyys voi olla kyseenalainen.
Tuota Saabclub tekstillistä en rupea tekemään, ainakaan ennen Klubin päätösvaltaisen kokouksen hyväksyntää.
Tuota Saabclub tekstillistä en rupea tekemään, ainakaan ennen Klubin päätösvaltaisen kokouksen hyväksyntää.
Turbo Saabismi on mun mieli sairaus!
9000 T16 -87
9000 T16 -87
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
sen takii mä laitoin tonne tekstin jossa sanotaan valittu kuva muokataan paremmaksi tarkoittaen poistetaan/lisätään tekstejä. JOs joku haluaa vielä yhden mallin lisää niin viestii kehiin. Noi tarrat on aivan mainioita joka tapauksessa. Meinaa vaan pinta-ala loppua autosta jos tulee useampia tarroja
Anteeksi vielä mokani noissa kuvissa, Milli anna anteeksi en mä tahallani

Anteeksi vielä mokani noissa kuvissa, Milli anna anteeksi en mä tahallani

Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
SS-K #1636 STCF #2
Re: tarra
On vähintäänkin arveluttavaa alkaa tekemään tarraa klubitekstillä ilman klubin hallituksen (tjsp) hyväksyntää. Eikä tuo "matalalento" muutenkaan osu oikeen yksiin klubin tavoitteiden kanssa.jari kirjoitti:mä tykkäisin että siinä olisi tuo saab klubi teksti myös.muuten kaikki kyseiset tarrat ovat samalla viivalla äänestyksessä.
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
Tarraan voidaan lisätä vaikka teksti "safety first" ja eihän tarra onneksi yllytä mihinkään se muistuttaa vain Saabin perinteistä.
Kun se ei kuitenkaan ole Klubin virallisesti hyväksytty tarra niin parempi jättää saabklubi pois tekstistä vaikka se siihen erinomaisesti sopisikin.
Jokainen liikkuu tietenkin liikenteessä sääntöjen mukaan vaikka Saab onkin aina mielletty tehokkaaksi ja urheillulliseksi ajoneuvoksi. Siksi tuo tarran teksti (kuka sen on keksinytkin) kuvaa hyvin Saabin luonnetta
-Heikki

Kun se ei kuitenkaan ole Klubin virallisesti hyväksytty tarra niin parempi jättää saabklubi pois tekstistä vaikka se siihen erinomaisesti sopisikin.
Jokainen liikkuu tietenkin liikenteessä sääntöjen mukaan vaikka Saab onkin aina mielletty tehokkaaksi ja urheillulliseksi ajoneuvoksi. Siksi tuo tarran teksti (kuka sen on keksinytkin) kuvaa hyvin Saabin luonnetta

-Heikki
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Golf Gti 320 -14
-
- "Turbo"
Tuon ehdokas 1 on meikäläisen varsin pikaisesti eräänä iltapuhteena tekaisema. Idean tuohon tarraan sain oikeastaan niistä Mimmin kolarikuvista. Mielestäni Saabin imagoon kuuluu vahva luottamus turvallisuuteen. Etenkin uudemmissa malleissa korostuu myös suorituskyky, mutta turvallisuus ennen kaikkea.
Ainakin minusta on kiva ajaa turvalliseksi tunnetulla autolla, josta löytyy tarvittaessa myös kohtalaisesti suorituskykyä. Kai se hyvä suorituskyky myös joskus edistää turvallisuutta.
Ainakin minusta on kiva ajaa turvalliseksi tunnetulla autolla, josta löytyy tarvittaessa myös kohtalaisesti suorituskykyä. Kai se hyvä suorituskyky myös joskus edistää turvallisuutta.
9-3 SC Aero 2.8TS XWD -08
9000 Aero -97
9000 Aero -97