B202 lohko+männät, B234 kampura ja B235R veivit, onnistuuko?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2081
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

Itse sain viime viikolla nostettua B234:n alakerran CC-tonnariin...päälle tuli reippaanlaisesti portattu B202 kansi. Myllyn sovitus konehuoneeseen ei ollut ihan bolt-on homma..vanhasta kokoonpanosta ei käynyt oikeestaan mitään muuta kuin vaihdelaatikko (yksi pultti jäi ylimääräiseksi), startti ja takimmainen hydraulituki. Laturille ja ohjaustehostimelle joutui tekemään tilaa laikkaamalla rengaskotelosta peltiä. Hommaa siinä kyllä on, mutta toivottavasti "isolohkon" vääntö saa suupielet nousuun :P .
Foxbody turbo
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Niin, siis laatikkohan sopii kyllä b202:sesta pitkään 234:seen..
TeePee
"Hölösuu"
Viestit: 1007
Liittynyt: Pe Tammi 07, 2005 17:59
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja TeePee »

Niin kun vaan löytäis jostain sellasen pitkän 234:sen halvalla. Saa ny nähdä mitä tässä innostuu rakentelemaan, auto on kuitenkin tarkotus saada kesäks liikenteeseen!
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

TeePee kirjoitti:Niin kun vaan löytäis jostain sellasen pitkän 234:sen halvalla. Saa ny nähdä mitä tässä innostuu rakentelemaan, auto on kuitenkin tarkotus saada kesäks liikenteeseen!
Tiedustele ainakin Mäntykorvelta, kuten Kennetti ehdotti.. :wink:
Vastaa Viestiin