Siitä mun HP:sta aikoinaan muuten sai jatkuvasti putsata niitä patteriluukun metalliliuskoja. Ilmeisesti ovat jotain paskaa tavaraa joiden sähkönjohtavuuteen vaikuttaa sormista tuleva rasva. Ne kun putsasi, niin toimi taas jonkin aikaa pattereilla, jotka kamera ilmoitti jo olevan lopussa.Breadfan86 kirjoitti:Mulla on vuoden vanha HP Photosmart R607. Toimii akulla. En ole mitään ennätystä kokeillu, mutta joskus tuo käyttäytyy oudosti. Kun avaa kameran ja ottaa pari kuvaa, pimenee näyttö koska varausta on liian vähän. Sitten sammuttaa kameran ja hetken päästä yrittää uudellee ja taas on näyttö mukana jonkun aikaa.
Tuo HP muutes kerran sekos ja näyttöön tuli Bluescreen
HP:n kamerat..
-
- "Saabisti"
HP:hen en sekaannu ikinä.
HP:stä tulee mieleen se lisäsoossi ruokailuun.
Sen verran moni turisti on laatannut koneessani HP-soossilaatat, etten itse mokomaa soossia syö.
HP-soossi putsaa muuten hyvin vanhat metallirahat.
Kun on huono toi eklantian sorvaaminen, suomennan aina tuon Helvetin Paskaasiksi.
HP:stä tulee mieleen se lisäsoossi ruokailuun.

Sen verran moni turisti on laatannut koneessani HP-soossilaatat, etten itse mokomaa soossia syö.
HP-soossi putsaa muuten hyvin vanhat metallirahat.

Kun on huono toi eklantian sorvaaminen, suomennan aina tuon Helvetin Paskaasiksi.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Asia on edennyt..Eli hp:ltä otettiin yhteyttä ja kerrottiin että saan uudet paristot päivitystä varten..Oli kuulemma tullut isommalta taholta lupa tähän poikkeiuskäsittelyyn.
No nyt haluavat scannerilla mailatun kuitin ensiksi.No eipä meikältä löydy scanneria..Tai löytyy mutta ei ole kiinni enkä rupea virittelemään.
No emäntä sitten pisti sähköpostia asiasta ja kysyi josko kävisi faksi.No ei käy koska on kuulemma ollut viikon toimimatta.
Taitaa olla hp:n faksi..
No yhteydethän ne tietty.
Ihmettelen vaan että miten tää asia hoituisi jos mulla ei olisi tietokonetta.Eli veisin aina muistikortin kehitettäväksi.
Kun ei kerran ole huoltoa suomessa eikä edes toimivaa faksia.
KÄSITTÄMÄTTÖMÄN PASKA PULJU/TUOTE.

No emäntä sitten pisti sähköpostia asiasta ja kysyi josko kävisi faksi.No ei käy koska on kuulemma ollut viikon toimimatta.

Ihmettelen vaan että miten tää asia hoituisi jos mulla ei olisi tietokonetta.Eli veisin aina muistikortin kehitettäväksi.
Kun ei kerran ole huoltoa suomessa eikä edes toimivaa faksia.
KÄSITTÄMÄTTÖMÄN PASKA PULJU/TUOTE.