Kävin perjantaina leimaamassa myös omani.
Ei muuta ongelmaa kuin, että inssi väitti kiven kovaan jarrujen alipainetehostimen olevan rikki. Jarrupoljin kun tuntui samalta koneen käydessä ja sammutettuna. Meni itsekin aluksi sekaisin ja ihmettelin, että miten ne voi rikki olla kerta dynossa kuitenkin tuli hyvä tulos. Muutaman sekunnin asiaa sulateltuani hokasin ettei koko autossa edes ole moista värkkiä, vaan abs:ien sähköpumppu hoitaa homman. Kerroin sen tietysti myös inssille, mutta hän ei sitä meinannu millään uskoa. "Mitä, pakkohan siellä on alipainetehostin olla". Ei siinä muu auttanut kuin avata konepelti pyytää herra katsastus tirehtööriä näyttämään se myös minulle. Itse en ollu parin vuoden aikana sitä vielä löytänyt. No, ei kyllä löytäny inssikään ja joutui myöntämään, ettei jarruissa ole mitään vikaa.
Vetosi siihen, että poljintuntuma oli erillainen kuin yleensä. Tiedä siitä, mutta eiköhän ainakin jatkossa muista millainen on og satkun abs-järjestelmä
