Mitä maksaa T5 männät?
Mitä maksaa T5 männät?
Terve,
osaatteko kertoa minulle, että mitä maksaa T5 männät?
Nyt kun joutuu hieman suurempaa remppaa tekemään
-00/01 9-3 aerooni, niin ajattelin mahdollisesti vaihtaa
T5 männät koska nehän on hieman kestävämmät.
Mitä muuta tarvitsee vaihtaa mäntien lisäksi?
T. PP
osaatteko kertoa minulle, että mitä maksaa T5 männät?
Nyt kun joutuu hieman suurempaa remppaa tekemään
-00/01 9-3 aerooni, niin ajattelin mahdollisesti vaihtaa
T5 männät koska nehän on hieman kestävämmät.
Mitä muuta tarvitsee vaihtaa mäntien lisäksi?
T. PP
Käytettynä voisi saada järkevämpään hintaan, jos ruotsi taipuu niin ruotsin turboklubin (stcs.nu) foorumilta voipi löytyä aika edullisesti ihan täysiä T5 alakertojakin.
Uudet renkaat vaan ja menoksi..
9-3 Aero on aina 2.0 koneella.

9-3 Aero on aina 2.0 koneella.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Myös ruotsista voi saada http://www.sdcc.se kautta uusiakin "edullisesti". Kannattaa otta yhteyttä tuonne http://www.trolli.nu ,ne toimittavat kamat suomeen 

Saab 9-3 TTID Vector 2008
Terve,Frostgrey kirjoitti:Myös ruotsista voi saada http://www.sdcc.se kautta uusiakin "edullisesti". Kannattaa otta yhteyttä tuonne http://www.trolli.nu ,ne toimittavat kamat suomeen
otin yhteyttä sdcc.se:hen ja ne sanoi, että he myyvät ainoastaa koko koneita. Ei pelkästään mäntiä ym.
Olin unohtanut tuon trolli.nu, mutta eihän sekään minua
ilmeisesti olisi auttanut..
Mulla on jo yhdet männät tiedossa, mutta nyt ei ole vielä
varmaa kuinka vanhasta koneesta ne ovat. Kone on kuitenkin ecotech.. vai miten se nyt kirjoitettiinkaan. Minä luulen, että männät vm.94 eteenpäin sopivat autooni ja vanhemmat eivät.. vai kuinka se nyt sitten onkaan?
Siis kuinka vanhan T5 2.0 koneen männät sopivat minun aerooni..?
Mitä niistä kannattaisi maksaa? Männät ovat uudet.
T. PP
Tätä mäntien korkeus ero listaa tarvitsisin itekkin nyt kun tuo 235 koneen alakerta on tulossa ja siihen oli ajatus istuttaa tuollaiset joko 2X4 tai 2X3 männät.
Eli:
Kone tyyppi, männän tapin etäisyys männän laesta (tapin keskeltä)
2X2 40.3mm?
2X3 ?
2X4 ?
2X5 ?
V-M
Eli:
Kone tyyppi, männän tapin etäisyys männän laesta (tapin keskeltä)
2X2 40.3mm?
2X3 ?
2X4 ?
2X5 ?
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Terve,
tuli sitten ostetuksi http://www.stcs.nu -sivuilta uudet T5 männät. Oli ilmeisesti -94 koneesta. Nyt odotellaan, että sais männät asennettua (pari viikkoa).
Jos männät ovat uudet, tarviiko männänrenkaita vaihtaa?
T5 kansipahvin aion asentaa.
T. PP
tuli sitten ostetuksi http://www.stcs.nu -sivuilta uudet T5 männät. Oli ilmeisesti -94 koneesta. Nyt odotellaan, että sais männät asennettua (pari viikkoa).
Jos männät ovat uudet, tarviiko männänrenkaita vaihtaa?
T5 kansipahvin aion asentaa.
T. PP
Tottakai uudet männänrenkaat(n. 50-60€) ja tarvitset myös lohkon hoonauksen samalla. Jos nuo ostamasi männät ovat ihka uudet ovat luultavasti hieman suuremmat halkasijaltaan mitä orkkikset(class a tai ab) Eli juuri tuon hoonauksen verran, vakiot männärenkaat kyllä sopivat.
Jos vaihdat nuo männät B205 koneseen tarvit myös B204:n kiertokanget. Nuo T5 männät ovat korkeemmat mitä T7:n.
Jos vaihdat nuo männät B205 koneseen tarvit myös B204:n kiertokanget. Nuo T5 männät ovat korkeemmat mitä T7:n.
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Männät ovat klass AB. Niissä jopa lukee se.Frostgrey kirjoitti:Tottakai uudet männänrenkaat(n. 50-60€) ja tarvitset myös lohkon hoonauksen samalla. Jos nuo ostamasi männät ovat ihka uudet ovat luultavasti hieman suuremmat halkasijaltaan mitä orkkikset(class a tai ab) Eli juuri tuon hoonauksen verran, vakiot männärenkaat kyllä sopivat.
Jos vaihdat nuo männät B205 koneseen tarvit myös B204:n kiertokanget. Nuo T5 männät ovat korkeemmat mitä T7:n.
T5 kiertokanget tulivat samassa paketissa.
Männänrenkaiden vaihdosta en ole varma, sillä ne on uudet!!

T. PP
Mistä keksit ton hoonauksen? En ole vieläkään aivan varma, että hoonausta tarvitsee tehdä.. mutta noviisihan olen T5 mäntien asennusta T7 koneeseen koskevissa asioissa. Ei stcs.nu -sivulla mitään puhuttu hoonauksesta.Frostgrey kirjoitti:Eli tarvitset tuon lohkon hoonauksen sopivan kokoiseksi![]()
Eipä noita männärekaita sitten tarvi vaihtaa jos ne ovat jo uudet
Ne sanoivat, että ei muuta kuin männät kiertokankineen koneeseen T5 -kansipahvin kera ja ajamaan.
T. PP
Itselläni on myös tulossa 9-5:seen B234:n männät ja tuo class AB männät ovat juuri sitä hoonausta varten hieman isommat kuin alkuperäiset. Itsekkin olen aika noviisi näissä koneasiossa. mutta olen ymmärtänyt ,että aina kun käytettyyn koneeseen vaihdetaan uudet männärenkaat/männät tarvisi sylinterit hoonauttaa
Viisaammat voivat kertoa perustelut tuolle tai tyrmätä
Kenties perustuu männärenkaiden muotoutumiseen ja kiillottumiseen


Viisaammat voivat kertoa perustelut tuolle tai tyrmätä

Kenties perustuu männärenkaiden muotoutumiseen ja kiillottumiseen

Saab 9-3 TTID Vector 2008