Turbon ikä

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
ahdinmoppe
"Aero"

tosi on

Viesti Kirjoittaja ahdinmoppe »

eli kyllä käyttäjässä on vika jos hajoo. itse tietämättömänä rikoin alta aika yksikön---)en jäähytellyt kovankaan ajon jälkeen---)ja kylmänäkin mentiin ku heikkopäät-----)km ehkä 1000-5000 ----)ja sinistähän rupesi tuprautteleen
eli peiliin joutu kattoon :oops:
no oppirahat maksettu toista en särje :wink: (toivottavasti)
9000 cd 2turbo aut 89 soffaks
9000 turbo 86 levikesarjalla/projekti---)ajoon joskus
3kpl mopareita
MikKap83
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja MikKap83 »

Omalla ajettu 380 000 turbo on alkuperäinen eikä savuta.. oon kyllä jäähytelly hyvin ja edellinen omistaja oli vanha pappa joka on ajellu siivosti.. ensimmäisestä omistajasta en tiedä, on kuulemma ollu joku lääkäri.
9000 2.0t 96, 9-5 vector wagon 2.3tA 04
kankuu
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja kankuu »

mulla on nyt tullu 355tkm mittariin ja perjantaina irrotettiin turbo kun piti pakosarja vaihtaa, mutta meni sitten turbokin vaihtoon ku oli pako siiven päät jo niin murusina. pakopuoli oli haljennu aika pahasti ja sieltä irronneet muruset sitten vissiin ne siivet murjonut. kylmänä en oo repiny ja kaasuttelujen jälkeen tyhjäkäyttänyt, mutta edellisistä omistajista ei tietoa ole.

olen kyllä jo pitkään ihmetellyt kun ollaan kaverin kanssa tehty samat virit ja oma auto ei silti kulje mutta nyt se selvis... :o oikeastan vaan parempi mieli tuli ku selvis mistä kiikastaa ja sai laittaa uuren 3/4 paikallen ja kohta taas mennään :twisted:

ahto muuten 1.4 parhaillaan, mutta silti ei vaan tuntunut oikeen vetävä kunnolla, mut kaipa se noista pakosiivistä johtu
A4 avant 1.8TD -97
projekti Range Rover -75
Projekti 96 L -75
norther7
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja norther7 »

625tkm.. 30tkm sitte oli ahdin poies paikaltaan, kansiremontin yhteydessä..
ja kunto vähintäänkin hyvä :!:
Vastaa Viestiin