3" catco katti

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
T16
"Turbo"
Viestit: 300
Liittynyt: La Kesä 14, 2003 21:32

Viesti Kirjoittaja T16 »

Huomatkaa:

"jenkkikattia", virityskattia ja race-kattia saa käyttää vain 31.12.95 ja vanhemmissa autoissa

lisäksi race-katti ei toimi kunnolla kylmänä

----------------------------

EY-tyyppihyväksytyissä autoissa (1.1.96->/osittain 1.1.98->) saa käyttää vain E-hyväksyttyjä katteja
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Onko kellään pompannut auto katsastuksesta "väärän" katin käytöstä, vaikka päästöarvot olisivat kunnossa?

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Miulla on tuo Catcon highflow, pparkolta hommattuna jo aikaa sitten. Autoni on -96 ja katsastettu helmikuussa. Päästöt ok, eikä katti herättänyt minkäänlaista mielenkiintoa inssin suhteen.

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
Harrimatias
"Hölösuu"
Viestit: 1148
Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Harrimatias »

Mä oon kuullu pelkkää hyvää noista catcoista, kahdella viri imprezan omistavalla kaverilla on catcot... juuri noi mitkä maksaa tuolla jenkeis about 100$ vai mitä olikaan, itelläkin taitaa jossain varastossa yksi olla varuilta.
Saab 900 2.0t Cab -97
Ansis
"Hölösuu"
Viestit: 1264
Liittynyt: Ti Syys 23, 2003 13:35
Paikkakunta: Viialabama

Viesti Kirjoittaja Ansis »

Mulla on Catco 00 Aerossa, ajettu jo toistasataa tonnia ja pari katsastustakin tehty. Päästöt ok.

Ei ne toimivasta katista autoa hylkää.
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3724
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Mihin(hv) asti tuollainen keraaminen Catco mahtaa riittää. :roll:
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Harrimatias
"Hölösuu"
Viestit: 1148
Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Harrimatias »

Frostgrey kirjoitti:Mihin(hv) asti tuollainen keraaminen Catco mahtaa riittää. :roll:
Ainakin noilla kavereilla vielä kun oli "vain" 280hv impussa, niin riitti hyvin, en ole ihan varma onko enää nykyään kiinni, ainakaan toisessa.
Voi olla että se riitti nykyisiin 350hv:hen asti, mutta täysin varma en ole asiasta.
Saab 900 2.0t Cab -97
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3724
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Harrimatias kirjoitti:
Frostgrey kirjoitti:Mihin(hv) asti tuollainen keraaminen Catco mahtaa riittää. :roll:
Ainakin noilla kavereilla vielä kun oli "vain" 280hv impussa, niin riitti hyvin, en ole ihan varma onko enää nykyään kiinni, ainakaan toisessa.
Voi olla että se riitti nykyisiin 350hv:hen asti, mutta täysin varma en ole asiasta.
Kiitän, eli riittää ainakin minulle :wink:
Saab 9-3 TTID Vector 2008
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2248
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Nordic käyttää normi stage3:ssaan 270hk 400Nm metallikattia.
SQR sensijaan yli 300hp stage4 :ssaan vielä sportkattia :roll:
Olis mielenkiintoista saada ihan faktaa mihin toi sportkatti oikeesti riittää ja missä vaiheessa se alkaa ahistaa. Kyselin joskus ennen metallikatin hankintaa Sqr:n frankilta, että onko asia todellakin niin että käyttävät sporttia stage4:ssaan, siis ettei sivuilla ilmoitettuna ole virhettä. Kyllä kuulemma niin on asia. Ja ilmoittavat NG900 stage4:lle 328hp - ainakin jonkun mittauksen mukaan...
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Vastaa Viestiin