Asunkohan mie jotenkin korvessa, tuntuu melko utopistiselta ettei joku ole nähnyt elävää karhua luonnossa tai edes syönyt karhun lihaa (ei välttämättä elävänä luonnossa)...Psychocowboy kirjoitti: Mä popsin karhun kiinteässä muodossa. Kerran jopa olen saanut maistaa, joten ei aihetta elvistelyyn
.
Turhaa tietoa!!!
-
lordofgreed
- "Hirsch"
# 2569
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti
-
Psychocowboy
- "Hölösuu"
No ei se juossut kun maistoinlordofgreed kirjoitti:Asunkohan mie jotenkin korvessa, tuntuu melko utopistiselta ettei joku ole nähnyt elävää karhua luonnossa tai edes syönyt karhun lihaa (ei välttämättä elävänä luonnossa)...Psychocowboy kirjoitti: Mä popsin karhun kiinteässä muodossa. Kerran jopa olen saanut maistaa, joten ei aihetta elvistelyyn
.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
-
Firges9000
- "Saabisti"
Prkl. Ei pysty enää uimahallissakaan uimaan ku kuntouintiradan tukkii mummot jotka uivat kolmen rivissä ja katsovat vain vihaisena kun yrittää päästä ohi ja nopeiden uimareiden radat täyttävät tuhatta ja sataa painavat superhyperkilpauimarit
Sais olla joku normaali-ihmisten allas tai jotain erikseen
Nyttei huvita taas yhtään mikään!
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
-
lordofgreed
- "Hirsch"
Ihe oon tässä kirroillu lähes vastaavanlaisia ongelmia...kristian kirjoitti:Prkl. Ei pysty enää uimahallissakaan uimaan ku kuntouintiradan tukkii mummot jotka uivat kolmen rivissä ja katsovat vain vihaisena kun yrittää päästä ohi ja nopeiden uimareiden radat täyttävät tuhatta ja sataa painavat superhyperkilpauimaritSais olla joku normaali-ihmisten allas tai jotain erikseen
On se perkele vaikeeta kun on ainoa normaali koko maailmassa...!
# 2569
hulluilla on aina helpompaalordofgreed kirjoitti:Ihe oon tässä kirroillu lähes vastaavanlaisia ongelmia...kristian kirjoitti:Prkl. Ei pysty enää uimahallissakaan uimaan ku kuntouintiradan tukkii mummot jotka uivat kolmen rivissä ja katsovat vain vihaisena kun yrittää päästä ohi ja nopeiden uimareiden radat täyttävät tuhatta ja sataa painavat superhyperkilpauimaritSais olla joku normaali-ihmisten allas tai jotain erikseen
Rouva JuAn
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
lordofgreed kirjoitti:
kristian kirjoitti:
Prkl. Ei pysty enää uimahallissakaan uimaan ku kuntouintiradan tukkii mummot jotka uivat kolmen rivissä ja katsovat vain vihaisena kun yrittää päästä ohi ja nopeiden uimareiden radat täyttävät tuhatta ja sataa painavat superhyperkilpauimarit Sais olla joku normaali-ihmisten allas tai jotain erikseen Nyttei huvita taas yhtään mikään!
Ihe oon tässä kirroillu lähes vastaavanlaisia ongelmia...
hulluilla on aina helpompaa
MITÄ??? Ite luulin olevani ainoa ns. "normaalineurootikko". O Tempora, O Mores!!!
kristian kirjoitti:
Prkl. Ei pysty enää uimahallissakaan uimaan ku kuntouintiradan tukkii mummot jotka uivat kolmen rivissä ja katsovat vain vihaisena kun yrittää päästä ohi ja nopeiden uimareiden radat täyttävät tuhatta ja sataa painavat superhyperkilpauimarit Sais olla joku normaali-ihmisten allas tai jotain erikseen Nyttei huvita taas yhtään mikään!
Ihe oon tässä kirroillu lähes vastaavanlaisia ongelmia...
hulluilla on aina helpompaa
MITÄ??? Ite luulin olevani ainoa ns. "normaalineurootikko". O Tempora, O Mores!!!
9-3TA SE -00/01 käyttöautoksi tarkoitettu...
9-5 Aerowagon -03.
9-5 Aerowagon -03.