Rakennettujen Saabien kerho ? yms...
Juu meitsikin on seuraillut tätä keskustelua ahkerasti. Tarkoituksena ois liittyä klubiin täs piahkoin. Näitä juttuja seuratessa heräskyl paljon kysymyksiä ja pisti moneen kertaan miettimään, et mihinkähän sitä on liittymäs.. Mut kyl se veri vetää mukaan tähän porukkaan. Onhan sitä tullu istuttua saabin kyydissä 22.vuotta, faijja on kuulunut porukkaan toistakymmentä vuotta ja nyt kun viel ite sanu neljä vuotta ajella omilla ja porukoiden saabeilla, niin kyllähän sitä pitää tähän hienoon kerhoon liittyä. Mieluiten tietysti "yhtenäiseen kerhoon"!!!
Eli näin ulkopuolisen mielipide on, et alajaostot hamaan tulevaisuuteen ja painetaan niitä erillaisia tarroja vaan ahkerammin, niin kaikki on tyytyväisiä.
Eli näin ulkopuolisen mielipide on, et alajaostot hamaan tulevaisuuteen ja painetaan niitä erillaisia tarroja vaan ahkerammin, niin kaikki on tyytyväisiä.
93 1.9 TTiD -11
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
9-5tW kirjoitti:Tämä viestiketju on kaikenkaikkiaan aika perseestä. Vetäköön herneen nenään ken haluaa, mutta tällainen puoliakateeminen debatti jäsenyyden filosofiasta ei palvele ketään.
jep. eipä täällä oikein filosofointi mene perille, eikä oikein suomen kielikään. olen ilmeisesti pääasiallinen syypää keskustelun tason putoamiseen tässä aiheessa, pahoitteluni siitä. kiellän itseäni tästä lähtien sekaantumasta muiden asioihin tällä foorumilla <= oppimista tapahtui

tiedoksi: vesapo:n puheenvuoroissa oli paljon selityksiä jt:n mielipiteiden ymmärtämiseksi. nyt kun vesapo:n käännökset puuttuvat, jt:n sönkötys vaikuttaa entistä perusteettomammalta. poistan siis myös jt:n vaikeaselkoiset ja häiritsevät sepustukset tästä aiheesta. ok kaikille?
kiitos mielenkiinnosta niille jotka ymmärsivät asiani. niille, jotka eivät ymmärtäneet - lukekaa ensi kerralla huolellisemmin? en edelleenkään seuraa tätä aihetta, palaute yv:n kautta, kiitos.
nähdään tapahtumissa

terv. jt
mit' perkulehia - poistaminen ei onnistu ! pitää tyytyä valikoivaan sensuuriin

Viimeksi muokannut jt, Ke Maalis 03, 2004 23:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
täten jt anoo tämän aiheen seriffiltä ja muilta suurilta admineilta arvonimeä "vanha pieru" .
perustelen ansioluettelollani:
- puritaanisten ja jäykkien kommenttien esittäminen "yleinen"-palstalla
- liikenteessä kouhottamisen vapautta rajoittavat mielipiteet
- pitkät, mutta harkitut puheenvuorot
- vanhojen ja hitaiden saabien sinnikäs harrastaminen, since 1991
...joo joo, myönnetään, ehkä "riidankylväjä" voisi olla kuvaavampi... mutta kun tuplakaasarin jälkeen tuo "ruisku" tuntuu liian hurjalta. en uskalla kohta enää lähettää uusia viestejä koko foorumille
terv. jt
perustelen ansioluettelollani:
- puritaanisten ja jäykkien kommenttien esittäminen "yleinen"-palstalla
- liikenteessä kouhottamisen vapautta rajoittavat mielipiteet
- pitkät, mutta harkitut puheenvuorot
- vanhojen ja hitaiden saabien sinnikäs harrastaminen, since 1991
...joo joo, myönnetään, ehkä "riidankylväjä" voisi olla kuvaavampi... mutta kun tuplakaasarin jälkeen tuo "ruisku" tuntuu liian hurjalta. en uskalla kohta enää lähettää uusia viestejä koko foorumille

terv. jt

Jari "jt" Talvela #410
http://www.saab95.net/ * 95 STW '75 * 95E '70 "Hra 47" (rojetti) * 96 '71 "Battered Beige" * 96 '73 Historic-tasanopeuskilpuri * 96 '65 2t "Skorpan" (rojetti) * 9000 CS '97 *
http://www.saab95.net/ * 95 STW '75 * 95E '70 "Hra 47" (rojetti) * 96 '71 "Battered Beige" * 96 '73 Historic-tasanopeuskilpuri * 96 '65 2t "Skorpan" (rojetti) * 9000 CS '97 *
Olen myös seurannut tätä keskustelua ihimeissäni,
Ei meitä saabanan saabisteja niin paljoa ole että tarvittais jotain vi#¤n alajaostoja tai erillisiä tuunariclupeja
Mielestäni on hauskaa seurata teitä kunnon virittäjiä/tuunareita, olis sääli jos lähtisitte meidän muiden joukosta omille teille
Pitääsköhän mun perustaa oma clupi jossa vain minä saan olla jäsen
Ei meitä saabanan saabisteja niin paljoa ole että tarvittais jotain vi#¤n alajaostoja tai erillisiä tuunariclupeja

Mielestäni on hauskaa seurata teitä kunnon virittäjiä/tuunareita, olis sääli jos lähtisitte meidän muiden joukosta omille teille

Pitääsköhän mun perustaa oma clupi jossa vain minä saan olla jäsen

Voi Saabanan !!
9-3 SS 1,8t 04. + BSR Steg 1 (myyty).
9-3 SS 1,8t 04. + BSR Steg 1 (myyty).
No niin, kävin poistamassa sen mun viestin, jossa viitattiin toimintatavoissa ! ( ei kalustossa ) entiseen Soviet Unioniin...
Ehkä pitäisi harrastaa parempaa itsesensuuria, mutta minkäs sille voi, kun on pieni sielu ja pienet munat....
( < toi oli hyvä! )
... ja lisäksi vähän tällanen "zoukkaaja/jokeilija/humoristi"...
Kannatan ajatusta, että kaikki Saab Klubilaiset lisäisivät jäsennumeronsa näkyviin allekirjoitukseen.
Hyvää Kevään Jatkoa vaan Kaikille! ( Saab kalustosta riippumatta )
Aioin lukea ja osallistua tämän palstan kirjoitteluun vastakin
( ette te vielä minusta päässeet
)

Ehkä pitäisi harrastaa parempaa itsesensuuria, mutta minkäs sille voi, kun on pieni sielu ja pienet munat....

... ja lisäksi vähän tällanen "zoukkaaja/jokeilija/humoristi"...
Kannatan ajatusta, että kaikki Saab Klubilaiset lisäisivät jäsennumeronsa näkyviin allekirjoitukseen.
Hyvää Kevään Jatkoa vaan Kaikille! ( Saab kalustosta riippumatta )
Aioin lukea ja osallistua tämän palstan kirjoitteluun vastakin

t. IP-2 #1502
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
JT rukouksiisi on vastattu olet nyt saanyt oman erikoistittelin toiveittesi mukaan.
Kyllä kehoitan kaikkia aina miettimään tekstejään hetkeä ennen kun painaa lähetä nappia. Itse ainakin koitan parantaa tapojani.
Kyllä kehoitan kaikkia aina miettimään tekstejään hetkeä ennen kun painaa lähetä nappia. Itse ainakin koitan parantaa tapojani.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
-
- "Saabisti"
-
- "Saabisti"
-
- "Saabisti"
Pääset.qaw kirjoitti:Firges9000, jos mää perustan oman Urpo-klubin, ja annan sun liittyä siihen, ni pääsenks mää sun Turpa-klupiin?![]()
![]()
Ja sit voitas teettää molemmista tarrat, saatas varmaan alennusta ku yhtaikaa teetettäis!!
![]()

Sut revittäis väkisin mukaan, mutta muista, mä oon aina Uuno-Turba 1. Oon sen verran Uuno.

tarroja haettais kaverini putiikista, omakustanne hintaan.

Hurrja sarrrrrrjatilaus, neljä kummallekin.

Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
-
- "Saabisti"