En voi sanoin kuvailla mitä moisesta ajattelin,mutta ilmeet oli seuraavanlaiset...

Livenä tuo on vielä hirveempi,mitä kuvissa....ranskalaiset kyllä osaa ton erikoisen muotoilun

Joo ei munkaan mielestä yhtään paha. Peräänki varmaan tottuung900aero kirjoitti:Uudestisyntynyt CX:hän tuo on, tosin pilattu tuolla ihmellisellä perällä. Kokonaisuutena ei hassumpi mielestäni
Tuosta Audista tuli välittömästi mieleen pölypunkki, jotain samaa niiden muotoilussa onRommitommi kirjoitti: Joo ei munkaan mielestä yhtään paha. Peräänki varmaan tottuu![]()
Tämä sen sijaan on ruminta mitä olen liikenteessä nähny vähään aikaan, vaikka kyllähän sitä tollasellakin ajas jos halvalla sais
Mistä lähtien Messersmittiä on saanu tommosilla sivuvakaajilla...?koshh kirjoitti:Rumin "auto" mun silmään on kyllä tämä. Sanoin en voi kuvailla miten hirveeltä toi mun silmän näyttää
Tuli mieleen lontoo-taksit ainakin tuosta kuvakulmasta..Rommitommi kirjoitti:Joo ei munkaan mielestä yhtään paha. Peräänki varmaan tottuung900aero kirjoitti:Uudestisyntynyt CX:hän tuo on, tosin pilattu tuolla ihmellisellä perällä. Kokonaisuutena ei hassumpi mielestäni![]()
Tämä sen sijaan on ruminta mitä olen liikenteessä nähny vähään aikaan, vaikka kyllähän sitä tollasellakin ajas jos halvalla sais