TM:n olikohan 6 numerossa oli tosiaan hyvä juttu näistä resoluutioista.
Kyllä minä uskon että voisi tuollaisen lcd tv:n ostaa jo nyt paneeli tekniikan puolesta. Eiköhän tulevaisuuden formaatit saada sitten skaalain tekniikalla kohtalaisen hyvälatuisena ruudulle, oli sitten 1366 tai 1280 paneeli. Tekniikoitahan kehitetään tarpeiden mukaan.
Tietenkään enää ei voida ajatella vuosien päähän missään tällaisissa asioissa. Jossain vaiheessa on vain hypättävä kelkkaan mukaan tai sitten tyytyä vanhoihin laitteisiin..
Toinen juttu sitten nämä hinnat tässä vaiheessa... Itse en lcd töllöä vielä viitsi ostaa vaikka uudelle televisiolle olisikin jo (tykin ohella) tarvetta. Vaikka hinnat onkin laskeneet niin minusta noiden hinnoissa on vielä turhaa taulu-hypeä sen verran kun halutaan rahastaa kiireisimmiltä eurot pois vaikka littu tv on jopa halvempi valmistaa kuin putkilaite.
Oikea hinta minusta 32" lcd huippumalleille on max. 1000€ ja 42":lle 1500€.
Nämä kun täyttyy niin voidaan neuvotella

Uskon että laite tulee olemaan Sony tai Samsung. Samsung on minulle aina ollut halpismerkin maineessa, mutta nyt se on kehittynyt testien mukaan ihan ykkösmerkiksi näissä laitteissa. Samaa sanoo myös elektroniikka-korjaaja-kaverini.