Pelottava kissimirri..Psychocowboy kirjoitti:Koska nuo Teemun clämpit on niin kysyttä tavaraa piti pistää hieman julmempi kaveri väijymään:

Mahtuuko tuohon tilaan noinkin iso koirafforslund kirjoitti:Meidän perheen vanhukset. Koira 13½v ja Saabi 17v, molemmat arvokkaasti harmaantuneita.![]()
http://users.tkk.fi/~fforslun/Kuva(034).jpg
Firges9000 kirjoitti:Kyllä tuonne Saabiin mahtuu isompikin koira.
Olen kuljettanut Jaapen Irlanninsusikoiraa, Maukkaa, tonnarissani.
Maukka istuu takapenkillä, keskellä, ja etutassut ovat lattialla. Kuono tulee etupenkin väliin, josta Maukka seuraa tilannetta. Liikennevaloissa antaa kielipusuja poskelleni ja muokkaa kielellään kutrini uuteen uskoon.
hyvin viihtyy kultaset noutajatki saabissa. ja mein tyttö oli iha onnesta soikeena ku pääs istumaan lankomiehen mustiinAerochick kirjoitti:Firges9000 kirjoitti:Kyllä tuonne Saabiin mahtuu isompikin koira.
Maukka istuu takapenkillä, keskellä, ja etutassut ovat lattialla. Kuono tulee etupenkin väliin, josta Maukka seuraa tilannetta. Liikennevaloissa antaa kielipusuja poskelleni ja muokkaa kielellään kutrini uuteen uskoon.Maukka
![]()
Irlanninsusikoirat on niiiiiiin ylisuloisia, laita ihmeessä kuvia!!
jep, ainahan mie. on jo ikävä sitä ku se tuolla kotipihassa nauttii elämästäFirges9000 kirjoitti:hanna. Sun omakoirahauveli on niin suloisen näköinen ja tarkka katseinenkin, että nauti hänestä ja hänen suojeluksesta.
Meillä taas cockerinarttu Sanni vaatii vauhtia vinkumalla, jos on alle 80 kph lasissa. Moottoritienopeuksissa rupeaa unikin maittamaan.saab87 kirjoitti:hyvin viihtyy kultaset noutajatki saabissa. ja mein tyttö oli iha onnesta soikeena ku pääs istumaan lankomiehen mustiinAerochick kirjoitti:Firges9000 kirjoitti:Kyllä tuonne Saabiin mahtuu isompikin koira.
Maukka istuu takapenkillä, keskellä, ja etutassut ovat lattialla. Kuono tulee etupenkin väliin, josta Maukka seuraa tilannetta. Liikennevaloissa antaa kielipusuja poskelleni ja muokkaa kielellään kutrini uuteen uskoon.Maukka
![]()
Irlanninsusikoirat on niiiiiiin ylisuloisia, laita ihmeessä kuvia!!
Mahtuu, mahtuuMuksu kirjoitti:Mahtuuko tuohon tilaan noinkin iso koirafforslund kirjoitti:Meidän perheen vanhukset. Koira 13½v ja Saabi 17v, molemmat arvokkaasti harmaantuneita.![]()
http://users.tkk.fi/~fforslun/Kuva(034).jpg![]()
Itse olen toisinaan kuskannun kaverin Parsonrusselinterrieriä, jolle tuo apparin jalkatila tuntuu olevan varsin sopiva. Sillä vaan on paha tapa nostaa etutassut tuohon penkille, kun nousen autosta ja kierrän toiselle puolelle avaamaan ovea.