CS + Cruise + TCS

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Ciswami
"Aero"
Viestit: 340
Liittynyt: Pe Marras 25, 2005 19:01
Paikkakunta: Villähde
Viesti:

CS + Cruise + TCS

Viesti Kirjoittaja Ciswami »

Cruisen toimimattomuus on saanut uuden ulottovuuden... Cruise toimii tasan 40km/h nopeudessa ja ehkä jonnekin 45km/h asti. Tätä korkeamissa nopeuksissa ei anna elon merkkiä ollenkaan. Missähän vika tällä oireella olisi? 8O Autossa sähköinen cruise...
Honda Accord 2.2 CTDI-i Executive X 2006
VW Polo 1.4 Firstline 2002
BMW 320i E30
Ski-Doo Renegade MX-Z 1000cc
MB W126.022 (kesäauto)
9000 2.3T 1993 (isän)
jpjk
"Viggen"
Viestit: 647
Liittynyt: To Elo 19, 2004 20:37
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jpjk »

Kokeile kolvata kaikki liitokset uusiksi boksin piirilevyltä. Samalla viiksestä käy liitokset läpi.
900 Lux T16 -84
900 Finlandia -82
jpjk
"Viggen"
Viestit: 647
Liittynyt: To Elo 19, 2004 20:37
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jpjk »

Jaa että cruisekin on erilainen. No voe sun kanssas Mimmi... Mun tarvii sit lähteä Cruise metsästämää jostain kesäks =)
900 Lux T16 -84
900 Finlandia -82
suhari
"Tuplakaasari"
Viestit: 54
Liittynyt: Ke Kesä 15, 2005 14:13

Viesti Kirjoittaja suhari »

Täällä just sama ongelma ollut jo jonkin aikaa.
Myöhemmin katos vielä absit.
Vika koodia kävin luettamas,herjas etupyörän anturia.
Ajettiin testilaite kytkettynä,näytössä pyörän nopeudet.
Oikea etu ei näyttänyt mitään.
Vastukset antureilta mitattu absin liittimestä kaikki näyttää oikein.
Kokeiltu toisella anturilla,anturi irrallaan ei kummempi.

Myös anti lock ja tcs palaa.

Oisko sitten abs boksis häikkää?
suhari
"Tuplakaasari"
Viestit: 54
Liittynyt: Ke Kesä 15, 2005 14:13

Viesti Kirjoittaja suhari »

Liitin on tosi mahtavassa kunnossa,pinnat on kirkkaat ja ei vääntyneet.
suhari
"Tuplakaasari"
Viestit: 54
Liittynyt: Ke Kesä 15, 2005 14:13

Viesti Kirjoittaja suhari »

Ainakin sen jälkeen kun akunkenkä on ollut irti.
suhari
"Tuplakaasari"
Viestit: 54
Liittynyt: Ke Kesä 15, 2005 14:13

Viesti Kirjoittaja suhari »

Auto ei ole limp homessa vaikka tcs palaa,tcs toimintoa ei ole.
Valot syttyivät vasta kun absit hävis ja cruise meni täysin mykäksi eli ei toimi alhaisella nopeudella.
suhari
"Tuplakaasari"
Viestit: 54
Liittynyt: Ke Kesä 15, 2005 14:13

Viesti Kirjoittaja suhari »

Kun vikakoodit poisti ja käynnisti auton uudelleen niin tuli heti takas,vaikka ei ajanut.
suhari
"Tuplakaasari"
Viestit: 54
Liittynyt: Ke Kesä 15, 2005 14:13

Viesti Kirjoittaja suhari »

Mulla oli tänään boksikin auki ja näytti tosi hyvältä(ei ainakaan ollu käpyjä) :wink: .
Pikkasen näytin koloviakin,ei sitten ollu apuja :cry: .

Jännä homma kun cruise vika tuli laatiko vaihdon yhteydessä ja abs vika myöhemmin yön aikana.
Illalla kotiin tulessa kunnon jarrutus ja aamulla abs pimeänä.
Toisin valot syttyi kerran viime kesänä ajon aikana mutta sammui myöhemmin.
suhari
"Tuplakaasari"
Viestit: 54
Liittynyt: Ke Kesä 15, 2005 14:13

Viesti Kirjoittaja suhari »

Jos vaihtaa uudemman boksin niin pitääkö olla luistonestollisesta mulla-91.
-93 vissiin saa on/off kytkimen?
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Minkä laatikon vaihdon yhteydessä? Meinaatko vaihdelaatikkoa vai? No vaihdelaatikkoa vaihtaessa otit akkutelineen irti ja ABS-boksin irti akkutelineen takareunasta. Ettei vaan olis tullut revittyä liikaa niitä johtoja? ABS-anturikin ja sen johdot on voineet olla vaaran vyöhykkeellä lootaa vaihtaessa. ???

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
suhari
"Tuplakaasari"
Viestit: 54
Liittynyt: Ke Kesä 15, 2005 14:13

Viesti Kirjoittaja suhari »

Vaihdelaatikkoa vaihtaessa ei ollut akkuteline irti eikä abs liitiin.
Abs anturia itsekkin epäilin mutta vastukset ok.
Koitettu toisella anturilla tosin vain anturi irrallaan.
Vastaa Viestiin