Breadfan86 kirjoitti:Siis tä? Onko sulla ollu mersukin tässä välissä. Kaikesta mä jään paitsi, kun oon armeijassa
Päivitäppä nyt mullekin tuo tämänhetkinen autokantasi eli mitä omistat
Mulla on satkussa kaikki kromilistat tallessa, tosin jouduin takapuskurin listaa ranettamaan ja vedin sen yhdellä puuruuvilla puskurin kulmasta kiinni, kun oli pala katkennut listassa. Oli ihan irtonainen se lista.
Hienoltahan tuo näyttää. Vähän ajettu eikä ovetkaan näyttäneet kovin ruosteisilta.
Liekö maalaus auttanut asiaa? Mutta olen aina ollut siinä uskossa että 900c:ssä kuuluisi olla kromiset oven kahvat ja ikkunan kehykset...
Ei siinä kyllä nuo mustatkin ovat hienot, pitäisiköhän itsekin vaihtaa mustiin listoihin kun tuo krominen tuulilasin lista on hapettunut?
Mutta onneksi olkoon hienon hankinnan johdosta.
Hyväkuntoiset satkut rupeavat kohta olemaan vähissä, ainakin myyntimarkkinoilla.
Why do those people, who have Saabs, have that smile on their face?
It's almost impossible to crash it! -Jeremy Clarkson-TopGear
Tri-Lo kirjoitti:Käyhän jostain hakemassa aluteippirullaa, jotta saat askarreltua edes jotain kromilistan näköistä siihen takapuskuriinkin.. (tein muutama viikko sitten tuota omaan c:hen )
Sitä tuo tosiaan kyllä kaipaa, takapuskurin listan puute on iso miinus ulkonäössä, edessä on onneksi vielä molemmat jäljellä.
Breadfan86 kirjoitti:Mistä tuommoista saa ja onko tartunta tehokasta?
Minimanista hain, laadukkaan oloista teippiä, hyvä tartunta kyllä. Ainoa ongelma siinä pisimmässä, eli takapuskurissa, taitaa olla suuri venyminen/kutistuminen lämpötilan mukana. Eli väistämättä tulee pieniä (ruotsiksi veck! ) teippiin. Mutta ihan ok, ei niitä huomaa kuin läheltä katsottuna..
Joo sehän maksaa sen 40€ se uusi lista, edelliseen kun hain. Mutta tuohon c:n arvoa ajatellen en oikein viitsinyt...ja kyllähän sitä askartelee ainakin hetken sillä rahalla. Olis muuten mainiota kun sitä teippiä sais valmiina oikealla leveydellä..
Noniin, satku senkun paranee. Nyt on laitettu kuskinpuolele ajovalonpesuri kuntoon, sumeaksi mennyt ajovalo johtui polttimoviasta, oikutellut pesurin pumppu palautettiin peliin, maadoitusvika oli siinä. Öljyt ja suotimet on nyt vaihdettu ja oven kolinaksi paljastui hieman löysässä olleet lukon ruuvit.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
MSaab kirjoitti:No, missäs se keskikonsoli ja fiinimpi hattuhylly viipyvät,
johan ne toissapäivänä hait!
Suurpahoitteluni, unohdin mainita.
Laitoin konsolin kiinni ollessani autopesussa, kauan ennen noita edellä mainittuja korjauksia.
Hattuhylly odottelee kohtaloaan, kun en raaskisi niin nättiin tehdä reikiä noille ostamilleni 6*9" kajareille, vanhan hyllyn rei'itin ja jätin paikoilleen, jos tekisi uuteen muutamalla ruuvilla asennettavat kotelot tms..
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
On kyllä hieno. Mulla oli samanlainen, erona että oli ruisku ja 87, (kiekkamittari, takapenkinluxus) mut pöllittiin. Nyt on kyl uus saappi jo alla mut silti haikailen vanhaa. Eikä noikaan enää paljon maksa, eihän. Oliks toi kameleonttiväri joku sellanen että se näyttää eri väriseltä kun kattoo muualta? Vois olla hieno jos sellasta joskus halvalla sais laitettua.