moonlight-tuning kirjoitti:Joo joo, siinä menee vakioputki kanssa, toi laippa kiinni ja kaasut poistuu vakiokautta
Jep.. muuten olisin tarjonnut sulle jo pullakahvirahoja kun oisit kertonu privaviestinä että mikä konttori tuollaisia kelpuuttaa.. Ois meinaan survottu se T16 pannu tuohon noppaan mut varmuuden vuoks jätetty se ilokaasupullo kotia..
Niin no, kyllä tolla ajelee putki auki, ei meinaan pörise sisälle, mummot bussipysäkeillä tosin näyttää keskisormea... Heittäkää nyt jotain kommenttia et oonko pilannu hyvän Saban =) ?
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
On kyllä niin ankara raaseri että pitäis oikein livenä nähdä
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
En tie tosta kulusta mutta ääntä voin luvata Ja jos ei muuhun pysty niin on pakko herättää pahennusta. Kärsii kosteudesta toin meikäläisen puola-asennus, jäi eilen 2 kertaa tielle (puolanjohdon kuivaaminen auttoi molemmilla kerroilla) kun tultiin tampereelta..
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa