hemimo kirjoitti:Jos vain pystyy todistamaan (tai muuten saa ostajan vakuuttuneeksi) kilometrien paikkansa pitävyyden, kyllä tuosta pitäisi 5000 saada.
Varsinkin jos ei ole hirveä kiire myydä...
auto tuntuu jopa sisältä kuin juuri kaupasta ulos tuodulla joten en usko että on kovin vaikea kenenkään todeta että ei ole ruuvailtu, ja huoltokirja löytyy johon on merkitty jokainen mutteri
tuskin on kovin kiire myydä, valitettavasti edes myydään
Saabisti-76 kirjoitti:Pitäsköhän tässä alkaa harkita jo Saabin vaihtoa melkein 300tkm vähemmän ajettuun turbottomaan vaihtoehtoon. Miksi muuten myyt kyseistä helmeä?
ei ole omani vaan vanhempieni jotka ihan taloudellisista syistä vaihtoivat eilen 2000 vuoden seat cordoba dieseliin, ja itse taas vaihdan oman tonnarini ilmeisesti sunnuntaina toisenlaisista käytännönsyistä chrysler saratogaan joten siksi en ottanut itelleni tuota vanhempien tonnaria vaikka sitäkin tarjottiin
jos kiinnostusta autosta löytyy niin 0440847048 saa auton omistajan kiinni ja lisätiedot sieltä.
No kukas sit ostaa mun tonnarin ja paljonkohan siitä sais, hmm? -94 2.3tA CSE ja kilsoja 370 000. Itse maksoin lokakuussa liikkeestä ostettuna siitä 5900€, mut enää ei taida edes 5 tonnia saada siitä...
Keveästi lentävät viikot, mitä on tapahtunut? En käsitä. (Saab 900i 2.1)
Netissä kysyttäessä hinta on usein 50% oikeasta kauppahinnasta, sillä aina on työkaverin naapurin tuttu ostanut muuten samanlaisen, mutta Aero-mallin ja vähemmän ajetun kolmella sadalla eurolla
En tarkoita tätä foorumia pelkästään, enkä ketään henk.kohtaisesti, vaan yleistä käytäntöä.
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
Ja itse ostin ton parivuotta nuoremman, merkkihuolletun jubin parivuotta sitten alle puolella tosta, mittarissa oli toki tuplat ja vain käteinen kelpasi.
(Toki se ei enään ihan samaan rahaan ole myynnissä). On niin rakas.
Melko kallis ruotsin hintapuun mukaan ja näyttäs olevan aika pahasti ruosteessa ainakin tuo etulokarin kaari muovilistan rajalta ja varmaan kun listan nappaa pois, niin kukkaa pukkaa.
Keveästi lentävät viikot, mitä on tapahtunut? En käsitä. (Saab 900i 2.1)