mahtuuko 99: keulille ilman isoja muutoksia 900: turbonpannu
Kiitosta vaan kannanotoista, taidan jättää orkkis kuntoon kun tuo vaihtotyö on näemmä aikas työläs. Toisekseen ei niitä orkkis 99 vm78 turboja todellakaan ihan joka päivä näe liikenteessä nykyään.
Tuskinpa tuolla kuitenkaan tulee orkkiksenakaan olemaan hirmuista rahallista arvoa, mutta onhan siinä sitä jotain"henkeä", mitä ei ihan jokaisesta nykyautosta löydä.
Tuskinpa tuolla kuitenkaan tulee orkkiksenakaan olemaan hirmuista rahallista arvoa, mutta onhan siinä sitä jotain"henkeä", mitä ei ihan jokaisesta nykyautosta löydä.
Olet aivan oikeassa!pidä ihmeessä se 8 naulasena.Ainahan voit nostaa ahtoja/tehdä koneelle jotain mikä ei näy ulospäin..turbotero kirjoitti:Kiitosta vaan kannanotoista, taidan jättää orkkis kuntoon kun tuo vaihtotyö on näemmä aikas työläs. Toisekseen ei niitä orkkis 99 vm78 turboja todellakaan ihan joka päivä näe liikenteessä nykyään.
Tuskinpa tuolla kuitenkaan tulee orkkiksenakaan olemaan hirmuista rahallista arvoa, mutta onhan siinä sitä jotain"henkeä", mitä ei ihan jokaisesta nykyautosta löydä.
Samaa mieltä, siksi 99 GL sai uhrautua turbotus kohteeksi. Ajatuksissa oli aluksi 99 cc malli, mutta katsoin senkin jo liian harvinaiseksi rakennus kohteeksi.....Jokke A kirjoitti:Kannattaako alkuperäiseen 99 Turboon tehdä mitään muutoksia? Ovat kuitenkin aika harvinaisia pelejä ja sen takia jopa hyväkuntoisina suht' arvokkaita.
Nettiauto ja KePö ovat täynnä kohtuukuntoisia kaasari-99:jä, niistä riittäisi turbotettaviksikin varmasti muutama.
saab 9-3 -02
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
Mie tylysti kyllä turbotin tuon 99 combicoupeni. Combicoupet on nättejä, ja satuin tommosen löytämään. Tulipeltiä leikattiin pala h-koneisesta, niin nytpä se h-mosa sopiikin sinne B-mosan tilalle.Kipe_9000 kirjoitti: Samaa mieltä, siksi 99 GL sai uhrautua turbotus kohteeksi. Ajatuksissa oli aluksi 99 cc malli, mutta katsoin senkin jo liian harvinaiseksi rakennus kohteeksi.....
tulipellin muutos
Tästä miun 99 projektikertomuksesta voi varmaan löytää jotakin vihjeitä... linkki
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
-
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
- Paikkakunta: orivesi
mutta siis tuo muutos ei riitä 16v motille!?Mertmi kirjoitti:Mie tylysti kyllä turbotin tuon 99 combicoupeni. Combicoupet on nättejä, ja satuin tommosen löytämään. Tulipeltiä leikattiin pala h-koneisesta, niin nytpä se h-mosa sopiikin sinne B-mosan tilalle.Kipe_9000 kirjoitti: Samaa mieltä, siksi 99 GL sai uhrautua turbotus kohteeksi. Ajatuksissa oli aluksi 99 cc malli, mutta katsoin senkin jo liian harvinaiseksi rakennus kohteeksi.....
tulipellin muutos
Tästä miun 99 projektikertomuksesta voi varmaan löytää jotakin vihjeitä... linkki
Kyllä riittää, kunhan hommaat esim. 90:stä hihnapyörät ja laturin jalan, tai laturin jalkoineen ja hihnapyörineen.saabastelija kirjoitti:mutta siis tuo muutos ei riitä 16v motille!?Mertmi kirjoitti:Mie tylysti kyllä turbotin tuon 99 combicoupeni. Combicoupet on nättejä, ja satuin tommosen löytämään. Tulipeltiä leikattiin pala h-koneisesta, niin nytpä se h-mosa sopiikin sinne B-mosan tilalle.Kipe_9000 kirjoitti: Samaa mieltä, siksi 99 GL sai uhrautua turbotus kohteeksi. Ajatuksissa oli aluksi 99 cc malli, mutta katsoin senkin jo liian harvinaiseksi rakennus kohteeksi.....
tulipellin muutos
Tästä miun 99 projektikertomuksesta voi varmaan löytää jotakin vihjeitä... linkki
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
-
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
- Paikkakunta: orivesi
mutta ohjaustehostimen saa silloin ainakin unohtaa!?Mertmi kirjoitti:Kyllä riittää, kunhan hommaat esim. 90:stä hihnapyörät ja laturin jalan, tai laturin jalkoineen ja hihnapyörineen.saabastelija kirjoitti:mutta siis tuo muutos ei riitä 16v motille!?Mertmi kirjoitti: Mie tylysti kyllä turbotin tuon 99 combicoupeni. Combicoupet on nättejä, ja satuin tommosen löytämään. Tulipeltiä leikattiin pala h-koneisesta, niin nytpä se h-mosa sopiikin sinne B-mosan tilalle.
tulipellin muutos
Tästä miun 99 projektikertomuksesta voi varmaan löytää jotakin vihjeitä... linkki
Jep.saabastelija kirjoitti:mutta ohjaustehostimen saa silloin ainakin unohtaa!?Mertmi kirjoitti:Kyllä riittää, kunhan hommaat esim. 90:stä hihnapyörät ja laturin jalan, tai laturin jalkoineen ja hihnapyörineen.saabastelija kirjoitti: mutta siis tuo muutos ei riitä 16v motille!?
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74