niin kun käynnistän tonttua aamulla ,niin lähtee hyvin käyntiin .mutta sitten meinaa sammua vaeltelee tyhjäkäynti ,mut sitten asettuu ,yht äkkiä on sitä harrastanut muutamana aamuna , sekä olen huomannut sen myös lämpimällä koneella..niin ja tyhjäkäynti on hieman epätasaista. mihin kannattais varautua .vai onko normaalia. auto 9000 i vm91
olisko kuvan kanssa siitä tyhjäkäyntimoottorin .puhdistuksesta on aika vieras homma entisenä kaasari saabistina . pitääkö se letku ottaa irti joka menee siihen ruiskun runkoon ,siitä tyhjäkäyntimoottorilta ,kun siinä toisessa päässä näkyy olevan sähköliitos ..ja kaivellaanko hammasharjalla vai muulla pumpulipuikolla .mitäs puhdistusainetta ja mihin reikään.. oisin aika onnellinen ohjeista . merkit käymisen suhteen huonontuvat koko ajan :!:niin ja se lämpö anturi ei osunut silmään motonetin netti listalla.. sanovat että 10 maksaa.. onko sama malli kaikkiin ....
hieno homma ,sen siis voipi nykästä siitä irti ja pistää atomeiksi keittiönpöyrälle .eikä sisällä sitten liikaa liikkuvia osia ...muuten mikä sen tukkii/ millainen lika sinne oikein pesiytyy/olisko hyvä tehä alla mainittua huoltoa useimminkin sille moottorille .jokin kilometriväli. niin ja josse moottori lopettaa toiminnan tuleeko minusta jalkamies. vai käykö että kotiin päääsee joten kuten..
jos se samanlainen on kuin satkun vastaava niin kaasarin puhdistus sprayta ja pumpulitikulla putsailin omaani reilusti tavaraa ja hellää puunaamista... jahka ilmat lämpeää teen operaation uudestaan!
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
juuri näin... vielä itsekkin epäilen että shaissee on mötikässä jättää joskus kierrokset 1100... polkasee kaasua niin tippuu alle 1000...
vai oisko jossakin muualla vikaa vikaa vikaa....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659