Pyöriihän siinä ne takapyörät aika vinhaan, mulle se vain ei riitä.

Ajaahan Pohjanmaan porukasta osa Laadallakin.



Makuasia, jotenkin en osaa nähdä e34:n kojelautaa kovin rumana, itseäni kiehtoo tietynlainen askeettisuus (kuten esim. Porsas 911:n kojelaudassa).Frostgrey kirjoitti:Sisältä tuo E34 koppanen on todella kuppasen näköinen, vähän kuten 740 volvo, kojetaulu on kuin kakkosnelosta koottu.
Tuosta audista sen verta, että kaverin kaveri on Lahdessa Laakkosella VW/Audi huollossa ja kun kyselin mikä ko. konsernin tuotteista olisi kannattava, tokaisi vaan, että makuasia sano koira kun pe***ttä nuoli, muttang900aero kirjoitti: Onko porukalla kokemusta Audi A8 4.2 Quattro tiptronicista? Sellainen ei näyttäisi maksavan paljoakaan Saksassa, ja olisi nelivetoisuutensa ja kunnollisen varustelutasonsa vuoksi kaikin puolin järkevä ja hyvä käyttöauto. Teknisten tietojen mukaan kulutuslukemat näyttävät olevan 2.3 -turbotomaattitonnarin luokkaa![]()
Ok, eli pahimmassakin tapauksessa ovat ihan linjassa perus-Saabin kanssaTri-Lo kirjoitti:Voivat varmasti, pahimmassa tapauksessa.ng900aero kirjoitti:Maksaakohan M5:n vuotuiset korjauskulut yli 4 kiloeuroa?Muttei kyllä Saabin, jos minulta kysytään..
![]()
-Kaverin S4 Avanttiin maksoi etujarrupalat alennuksilla 300e/sarja.900i kirjoitti:Yhdyn samaan kommenttiin. Helvetin kallis ylläpitää . Jarrulevyt ja palat maksaa niin paljon vag tiskillä että en sanotuksi saa. Tuohon lisää vielä kivat saksalaiset laadukkaat preemium öljyvuodot niin eiköhän se tonnari rupea olemaan kiva peli..