kyllä sääliksi käy vanhempiani.
-
- "Hölösuu"
miksikäs nyt niinTasapaino akseli kirjoitti:Onneksi olkoon! Rupes valitettavasti heti kylmäämään kyllä kun kuvat katteli..

samaten portaaton tihkuasento on ihan unelma, ja ne V6:n äänet ja vajaan 8litran kulutus satasella
BMW 525iA Touring Executive
http://www2.eduskunta.fi/fakta/edustaja/299/ hänenBaas900 kirjoitti:Kenen kansanedustajan entinen mahtanee olla?
enhän minä saabismista aio luopua, mitä sä kuvitteletTri-Lo kirjoitti:No hyi-hyi..toivotaan pikaista toipumista. Olethan vielä nuori..![]()

kyllä kakkosautoksi-harrasteautoksi tulee tulevaisuudessa rahatilanteen salliessa 900turbo /tai avo tai 9000 turbo, mut saattaa olla et jäin käyttöauton osalta jenkistiksi
Mmh...katsellaan ja tarkkaillaan..Mäksä kirjoitti:enhän minä saabismista aio luopua, mitä sä kuvitteletTri-Lo kirjoitti:No hyi-hyi..toivotaan pikaista toipumista. Olethan vielä nuori..![]()
kyllä kakkosautoksi-harrasteautoksi tulee tulevaisuudessa rahatilanteen salliessa 900turbo /tai avo tai 9000 turbo, mut saattaa olla et jäin käyttöauton osalta jenkistiksi

-
- "Hölösuu"
Nooh, kyllä se mieli muuttuu "onnellisella omistajalla" ekan remontin osuessa kohdalleTri-Lo kirjoitti: Mmh...katsellaan ja tarkkaillaan..

Palatakseni tuoli alkuperäiseen aiheeseen siin kumpaa nyt sitten oikeasti pitäisi sääliä

Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
-
- "Hölösuu"
Onhan siinä 7¤¤ sarjalaisen volvon muotojakin kun kattelee takalasi linjaa. Sähköviat kuin suoraan rellusta ja osien hinnat kuin mersussa.. kompakti auto löytyy ominaisuuksia vähän joka vehkeestä..Mäksä kirjoitti:miksikäs nyt niinTasapaino akseli kirjoitti:Onneksi olkoon! Rupes valitettavasti heti kylmäämään kyllä kun kuvat katteli..juuri meille passeli auto jopa väritykseltään (molemmat sinisen ystäviä), ja sisusta on täysin saman oloinen kun saabbi, ja ajettavuudeltaan tuli ekana mieleen tonnari..ainoana erona oli hiljasuus verrattuna tonttuun ja toi kuinka paljon paremmin se vaihtaa.
samaten portaaton tihkuasento on ihan unelma, ja ne V6:n äänet ja vajaan 8litran kulutus satasella

#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
osat maksaa, mutta ei niinpaljon kuin tosi jenkkiin...mitsun konehan toi suoraan on ja se näkyy kulutuksessa (alta 8l), sähkö vikaa mulla oli ainakin saabissa enemmän kuin olen ikinä missään autossa nähnyt eikä senkään osat niin halpoja olleet. ja mun silmiin se näyttää jenkiltä, ei volvolta 
ja säälikää vain niitä mun vanhempiani
sillä minä vaihdoin käytännön pakosta kun ei puoliso pysty muita autoja yksikseen ajamaan (turvavyöt, ovet, peilinsäädöt, vaihdekepin liikuttelu, penkin liikuttelu ei onnistu ainakaan tonnarissa ja muista puuttuu käytännön tarpeellisia varusteita), muutoin olisin vaihtanut 2,3T aut. tonttuun tuon...tosin nyt ekojen metrien jälkeen en tiedä toisaalta et haluanko saabia ykkös autoksi enää, on toi niin hyvä ajettava kaikinpuolin ja vie vähemmän löpöä

ja säälikää vain niitä mun vanhempiani

-
- "Hölösuu"
Kuinka laihalle oikein säädätte niitä tonnareitanne, mulla on nyt neljäs 2.3T eikä yksikään ole mennyt lähellekään noin vähällä, maantiellä jos ajoi ei-mäkisessä ympäristössä maks 90km/h niin saattoi päästä jopa 8.2l mutta normaalisti se kulutus kipusi/kipuaa sinne yli 9 litran, ja keskikulutus on aina sama, eli 11.2-11.3l, siis nätisti ajellessa, jos vähääkään innostuu leikkimään niin tankillisella (70l) pääsee juuri ja juuri 400km.Tasapaino akseli kirjoitti:Aika kova ruokanen on kun matkaajosta puhutaan..Mulla kulutus pyörinyt talven matkaajossa 6-7litran välissä.. tuossa hiukan speksejä saratogasta.
Teho 103 kW
Huippunopeus 182 km/h
Kiihtyvyys 11.1 sek/0-100
Kulutus 7,1 9,1 14,2
Ihan kohtuullisilta nuo Saratogan kulutuslukemat vaikuttavat. Ja onnittelut Mäksälle uudesta autosta, pääasiahan on se että auto vastaa omistajansa käyttötarpeita ja -toiveita