Pumpun vaihtaminen on ihan hyvä idea, sillä jos se on Walbro ja sillä on ajettu yli 200 tkm se voi hajota suoraan ajosta ilman mitään ennakkovaroituksia. (kokemusta on)
Melko varmasti -92 mallisessa CS:ssä on Walbron pumppu. Joudut joka tapauksessa avaamaan tuon ämpärin, jos meinaat pumpun sinne vaihtaa, niin silloinhan näet.

Walbron pumppujakin on sekä 6 että 8 mm lähdöllä.
Tuota kulmaliitintä löytyy ehkä Saabilta tai purkaamosta, mutta tuskin yleisvaraosaliikkeistä. Ikävä kyllä sitä kulmaliitintä on ainakin kahta eri putkenhalkaisijaa varten.
Sekä kulmaliittimen että pumpun asennusta hankaloittaa saabin käyttämät muoviletkut (muistaakseni polyuretaania).
Jos lämmität niitä, niin ne eivät pidä ja jos et lämmitä, et saa liittimiä kovin helposti putkeen. "Ämpärissä" joudut pumpulta lähtevän putken luutavasti vaihtamaan johonkin toiseen, mutta mikä kestää tankissa jatkuvassa bensakylvyssä?
"Ämpärissä" olevaa polttoainemittarin anturia on myös käsiteltävä hellävaraisesti, ettei se ota itseensä. Ja "ämpärin" osien oikea järjestys kannattaa pitää tarkasti mielessä, jos haluaa sen vielä kasaan purkamisen jälkeen.