Myrkky kirjoitti:Kyyl.. mut ei paljoa. Nautin hyvällä omalla tunnolla sixpackin nallea ja muutaman smirnoff icen koska väitän ansainneeni nämä*).
*)
Ilmoitin tänään shellin pihalla kolhitun h*ndan omistajalle kolhineen h*ndan rek.tunnuksen(ei jäänyt paikalle) ja jätin yhteystietoni. muutamaa tuntia myöhemmin sain puhelun pastorisnaiselta että homma on hoidossa. Kyseli osoitettani että lähettäisi jonkun pienen kiitoksen, mutta sanoin kiitosta olevan siinä tarpeeksi että jos hän joskus auttaa jossain asiassa jotakuta kanssa-autoilijaa.
Äsken vaihdoin samaisen shellin pihalla parin helsinkiläistyttösen o*eliin parit polttimot ja opastin kuinka toimia jos joutuu itse tekemään moisen.
no kesällä tulee kaksi vuotta ku viimeks vetäny kännin päälle. ei vaan ole enään maistunut . Ja hyvin on mennyt. mutta ei tiedä jos vielä joskus vähän ottaakin
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
saab87 kirjoitti:onneeponnee paljos se olikaa? 25?
KIITOSKIA
melkein meni oikein. kerroin taitaa olla 2,6.
Olen kuin 17V varsa Saab-laitumella, vaikka huoltokirjani näyttää muuta ajankulustani.
Saan kiittää hyvää terveyttäni ja pirteätä SAAB-olemustani ja geenejäni
äidiltäni, joka nukkui pois 98V. Lääkärikin erehtyi reippasti yli 20 vuotta, arvioidessani äitini ikää.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
saab87 kirjoitti:onneeponnee paljos se olikaa? 25?
KIITOSKIA
melkein meni oikein. kerroin taitaa olla 2,6.
Olen kuin 17V varsa Saab-laitumella, vaikka huoltokirjani näyttää muuta ajankulustani.
Saan kiittää hyvää terveyttäni ja pirteätä SAAB-olemustani ja geenejäni
äidiltäni, joka nukkui pois 98V. Lääkärikin erehtyi reippasti yli 20 vuotta, arvioidessani äitini ikää.
voisin siis ottaa vaikka jaskan synttäreitte kunniaks tänää