jos sitä tuon isännän kans lähtis koht syömää, pitäs vaa jaksaa käyvvä suihkussa ku oon nii yltiöhehkee... käit taas paketissa ku vesirakkuloita puskee. koskoo nii h**vetisti
Tonnarin laturi kannattaa vaihtaa silloin, kun klappia on akselin päässä noin 5mm joka suuntaan eikä se lataa enää. :-)
Oli mielenkiintoista eilen Nurmon kohdalla, kun pitkään metelöinyt laturi päätti viimein antautua.. 12v tasan jaksoi vielä antaa koko loppumatkan, mutta kyllä jännitti.
Onneksi Saabisteilla riittää myötätuntoa, vanha hyvä (2000km laakeroinnin jälkeen ajettu) laturi vaihtui setelinippuun noin 2h päästä perillepääsystä (monet kiitokset rahan ja laturin yhdistämisestä Ransulle!) ja tänään kävin hakemassa siihen uuden latauksensäätimen..
Nyt vielä kun saisi tuon vanhan irti. Ei ole kovin mukava proseduuri 87-vuotisessa.
Kyllä muuten kiljui hihna, kun tänään siirsin autoa noin 20m asennuspaikalle. Eilen jaksoi vielä laturi pyöriä, mutta yön aikana se olikin sitten päättänyt aloittaa lopullisen protestin. :-)
PS. ja anteeksi Ursinin Juhalle häiriköinnistäni. :-7
Oon miettiny pääni puhki enkä ole päässyt mihinkään lopputulokseen. Toisaalta tekis mieli tehdä tuonne projektit osioon "myrkyn projektit" threadi, mut toisaalta en oikein tiedä onko se ihan ok, kun projekteja on kuitenkin monia ja enimmäkseen lopputulos olisi että vähän siitä, vähän tuosta ja jotain vielä tuostakin kulkineesta..
Myrkky kirjoitti:Oon miettiny pääni puhki enkä ole päässyt mihinkään lopputulokseen. Toisaalta tekis mieli tehdä tuonne projektit osioon "myrkyn projektit" threadi, mut toisaalta en oikein tiedä onko se ihan ok, kun projekteja on kuitenkin monia ja enimmäkseen lopputulos olisi että vähän siitä, vähän tuosta ja jotain vielä tuostakin kulkineesta..
Tee SE
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Tulipahan käytyä ACS:ssä ja kivaa oli... silmänruokaa riitti monenmoista Digikamera täyttyi enimmäkseen messutytöistä Harmi vaan ettei Saabeja ollut ainuttakaan näytillä...
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)