Kulutuksesta??
sorry.... Automaattihan mulla on, muu selviääkin allekirjoituksesta...peinu kirjoitti: Onkos sulla muuten automaatti vai los manualos?
Auto lähtee 95%sesti roikasta. Mutta matkat on kieltämättä pätkäajoo. Noihin lukemiin minä ei pääse edes pitkillä matkoilla... edes cruisee käyttämällä. Niin ja se 'sakottaa' kaasun käytöstä tosi raskaasti, pari tiukempaa lähtöö ja kulutus kiipee jenkkilukemiin....peinu kirjoitti: Manuaalivaihteiselle ainakin kuulostaa hieman korkealle. Tietysti jos ajat lyhyttä matkaa ja kylmällä autolla niin sit voi pitää paikkaansa. Hetkellinen kulutus 8l pinnassa tuntuu myös kovalta jos meikäläinen pystyy ajamaan tre-jkl keskikulutuksella 6,7l/100km. Mulla on manuaali steg1:llä.

Pakoputkeen/sarjoihin en aikonut koskea... paitsi ehkä sitten kun tulee vaihdon aika muutenkinpeinu kirjoitti:Jos steg 1:n hankkii niin ei tarvii muuta kun boksi ja 98:a tankkiin. Jos alkaa pakoputkeakin vaihtamaan niin sitten alkaa olemaankin jo steg2 taqi 3 kyseessä. Kulutukseen ei ole juuri muuta vaikutusta kuin lisääntyneen kaasunpainaltelun muodossa

Parempia ehdotuksia ???
Autoton, velaton, estoton ;o)