"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
kristian kirjoitti:Hmm, tuntuu vähän tämä turhaa tietoa-topicci karanneen käsistä
Riippuu siitä miten asiapitoiseksi sen määrittelee/mieltää, itseänihän asia ei ole häirinnyt, mutta toisaalta olen hieman ihmetellyt että kukaan ei ole pahasti hermostunut.
Edit: Ja s**tana! Taas haisee kissankusi tuolla ovenpielessä.. huomenna hakemaan kaverilta minkinloukku lainaan.
Totta, mutta kun tuntuu välillä siltä että tästä on tullut parin kolmen henkilön privaatti-chattipalsta tai jotain sinnepäin Eihän asia tietenkään minulle kuulu mutta kunhan ihmettelin...
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
kristian kirjoitti:Hmm, tuntuu vähän tämä turhaa tietoa-topicci karanneen käsistä
Riippuu siitä miten asiapitoiseksi sen määrittelee/mieltää, itseänihän asia ei ole häirinnyt, mutta toisaalta olen hieman ihmetellyt että kukaan ei ole pahasti hermostunut.
Edit: Ja s**tana! Taas haisee kissankusi tuolla ovenpielessä.. huomenna hakemaan kaverilta minkinloukku lainaan.
Pistät sitten inssiin syväänuurretun paidan ja minihameen..Ja pääset läpi!Niin olisiko pitänyt itsekin näin miehenä silloin aikanaan?Tosin läpihän se meni heti niinkuin kuuluukin.Ois voinu olla inssi vähän ihmeissään kun raavas jätkä tulee minihameessa.
tomaatti kirjoitti:Pistät sitten inssiin syväänuurretun paidan ja minihameen..Ja pääset läpi!Niin olisiko pitänyt itsekin näin miehenä silloin aikanaan?Tosin läpihän se meni heti niinkuin kuuluukin.Ois voinu olla inssi vähän ihmeissään kun raavas jätkä tulee minihameessa.