 
 ( tiedän että on tulossa yhteistyössä Subarun kanssa!) Tässä palstalla Trumppa kyselikin samasta aiheesta ja löysikin sopivan itselleen..miltäs se on tuntunut käytössä ?

 
 

 Toisin sanoen vaihdoimme lelun oikeaan autoon. 9-5 :een mahtuu kaikki edellä mainittu hyvin. Samalla vaihdoin kuusi vuotta piinanneen vimman järkevämpään semmoiseen. Ruuhkissa jokseenkin paljon ajavana olen myöntynyt automaatin puolestapuhujaksi. Entisessä kun oli kuusi eteenpäin avittavaa pykälää hämmennettävänä. Parasta saabissa on mielestäni entiseen verrattuna sen tarjoama mahtava voimavarojen kasvukapasiteetti. Tämä liittyy taas ainoastaan sisälläni asustelevan pikkupojan loputtomaan leikki-ikään
  Toisin sanoen vaihdoimme lelun oikeaan autoon. 9-5 :een mahtuu kaikki edellä mainittu hyvin. Samalla vaihdoin kuusi vuotta piinanneen vimman järkevämpään semmoiseen. Ruuhkissa jokseenkin paljon ajavana olen myöntynyt automaatin puolestapuhujaksi. Entisessä kun oli kuusi eteenpäin avittavaa pykälää hämmennettävänä. Parasta saabissa on mielestäni entiseen verrattuna sen tarjoama mahtava voimavarojen kasvukapasiteetti. Tämä liittyy taas ainoastaan sisälläni asustelevan pikkupojan loputtomaan leikki-ikään   
  
 
      
     


 
  
9-5 "pikku-t" 2,3 litrasesta on kahta eri tehoversiota: vanhemmat oli 170hv ja uudemmat ovat 185hv. Vääntö ilmoitettu samalla arvolla joten käytännön ero lienee huomaamaton. (itse olen ajanut vain 170hv versiolla)T-urpo kirjoitti:Eli esim.AS2 on siis lisävaruste ja vakionopeus-säädin ja autom.ilmastointi kuuluvat norm. SE-varustukseen..OK, kiitoksia tiedoista odotankin jo innolla tulevaa koeajoa 9-5 "pikku-t":llä !
 
 
[/quote]9-5:n kaksilitraisesta koneesta löytyi aikanaan myös "iso-T" versio. Ainakin vm-99 oli sellainen tarjolla. Koneessa oli 192hv kun 2,0 pikku-t:ssä on 150hv.
Alemmasta huipputehosta huolimatta 2,3 pikku-t liikkuu arkiajossa kevyemmin kuin 2,0T, mutta kierrosten myötä ei tule ns. turbopotkua, hmmm, siis mikäli sellaista kaipaa
Mutta vähäisillä muutoksilla 2,3t potkiikin jo kunnolla.

Hyvä tietää..nämä ovat juuri niitä kiinnostavia seikkoja ja etenkin toi viimeinen lause on hyvä pointti..T-urpo kirjoitti:9-5:n kaksilitraisesta koneesta löytyi aikanaan myös "iso-T" versio. Ainakin vm-99 oli sellainen tarjolla. Koneessa oli 192hv kun 2,0 pikku-t:ssä on 150hv.
Alemmasta huipputehosta huolimatta 2,3 pikku-t liikkuu arkiajossa kevyemmin kuin 2,0T, mutta kierrosten myötä ei tule ns. turbopotkua, hmmm, siis mikäli sellaista kaipaa
Mutta vähäisillä muutoksilla 2,3t potkiikin jo kunnolla.
 [/quote]
[/quote]
 
  , mutta onneksi pysyin järjissä
 , mutta onneksi pysyin järjissä 
2002 malliinhan tuli tuo "pikku-facelift".Jack Duck kirjoitti: Mikä on hyvä konsti varmistua kun ostaa "myyjän mukaan vuosimallia 2002" että on todellakin tuo 250hv versio ? Ainakin hinnassa tulee 2001 -> 2002 aika mukava nousu
No niin täällähän on havaittu muitakin hurahtaneitajehhe kirjoitti:Täsmälleen samassa tilanteessa T-urpon kanssa viime viikkoon asti. Viime maanantaina vaihtui auto 9-5 2.3t SE :hen. Autolla oli ehditty kiertää maailmaa 79tkm. Todella tyytyväinen ostokseen.
 mihinkäs vuosimallin päädyit ja minkälainen hintahaitari oli vaihtoehtoja läpikäydessäsi jos saapi kysyä ja löytykö liikkeestä vai yksityiseltä?
  mihinkäs vuosimallin päädyit ja minkälainen hintahaitari oli vaihtoehtoja läpikäydessäsi jos saapi kysyä ja löytykö liikkeestä vai yksityiseltä?