Onkos vironkielen taitajia paikalla?
Onkos vironkielen taitajia paikalla?
Tallinnassa olisi yksi aika kiinnostava auto myytävänä mutta ilmoitustekstistä en saa juuri mitään selvää, ja suomenkielinen versio jättää kääntämättä suurimman osan ilmoituksesta.
-
- "Saabisti"
- Viesti:
No ilmeisesti auto on kunnossa ja niin hyvässä vielä että on paras mitä Euroopasta voi tällä hetkellä saada....ng900aero kirjoitti:Olisiko kenelläkään mitään käsitystä mitä tuossa lauseessa sanotaan:
"Auto on väga korralik, olenemata sellest, et on odavaim, mida hetkel Euroopas saada."

Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
-
- "Viggen"
noniin-näköjään pärjäsitte jo oikein hyvin ilman minuakin
vaikka Vesa ja Eski antoivat jo oikeita vihjeitä, keneen puoleen kääntyä.
ihan rohkeesti vaan tulevaisuudessa mulle voi mailata-en nimittäin joka kerta katso tätä off topic osiota....
Ja tekstiähän voi joka myyjä laitta jos jonkinlaista, kun auto on Tallinnassa, niin kerkiän ehkä itse kattomaan. Omat kokemukset rajoittuvat enemmän 96 ja klassiko 900-en, mutta kyllä ne perusasiat pystyy kattomaan toisistakin ... ja tunnen kaverit, jotka pystyy sitten ihan tarkkan sanomaan, millaisessa kunnossa tuo kulkine on.

vaikka Vesa ja Eski antoivat jo oikeita vihjeitä, keneen puoleen kääntyä.
ihan rohkeesti vaan tulevaisuudessa mulle voi mailata-en nimittäin joka kerta katso tätä off topic osiota....
Ja tekstiähän voi joka myyjä laitta jos jonkinlaista, kun auto on Tallinnassa, niin kerkiän ehkä itse kattomaan. Omat kokemukset rajoittuvat enemmän 96 ja klassiko 900-en, mutta kyllä ne perusasiat pystyy kattomaan toisistakin ... ja tunnen kaverit, jotka pystyy sitten ihan tarkkan sanomaan, millaisessa kunnossa tuo kulkine on.